25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door Mister No Chaïn »

De 100km gereden, het laatste uur mijn peren gezien met het warme weer. De extra post met water was een geschenk uit de hemel =D>. De bevoorradingen op de 100 waren wel mooi verdeeld, ik neem sowieso altijd wel iets van eten mee. Na 85km nog een gelletje binnengewerkt.

Voor de rest een absolute topper qua organisatie. Ondanks dat er veel TT's in deze streek zijn zijn we weer op een heleboel nieuwe plekken geweest. 1 keertje verkeerd gereden maar voor de rest pijlen en kalk genoeg.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door dirkdierickx »

Waren er nog 100km deelnemers? het was maar eenzaam op het parcours vond ik :(

De bevoorrading op de 100 was perfect getimed, en de zelfgemaakte rijstpap op de 3de bevoorrading ging goed naar binnen.
Eerste keer dat ik ook heel mijn camelback leeggedronken heb, gelukkig was de finish nog maar enkele km's. maar inderdaad de waterstation was een heel attente zet (ik had deze toer niet willen rijden met enkel een drinkbus! dus voor de mensen die dat wel gedaan hebben, zal dat zeker welkom geweest zijn).
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door robert40 »

Gevonden: een paar MTB schoenen en een zonnebril.
Mvg,
Robert.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door koppigaard »

Na jaren van twijfelen deze keer toch de 105 gereden. Mooie verrassende stukken gedaan, nieuw voor mij, tenzij ik eerder met de ogen dicht heb gefietst. De extra waterbv, dikke duim daarvoor. Met de afpijling heb ik wat problemen gekend, niet alleen. Dat flets kleurtje, nee niks voor mij. Een TT, meer dan OK!
tantatium
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 20 apr 2014 11:31
Rijdt met: Cube LTD SL Model 2014

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door tantatium »

dirkdierickx schreef:Waren er nog 100km deelnemers? het was maar eenzaam op het parcours vond ik :(

De bevoorrading op de 100 was perfect getimed, en de zelfgemaakte rijstpap op de 3de bevoorrading ging goed naar binnen.
Eerste keer dat ik ook heel mijn camelback leeggedronken heb, gelukkig was de finish nog maar enkele km's. maar inderdaad de waterstation was een heel attente zet (ik had deze toer niet willen rijden met enkel een drinkbus! dus voor de mensen die dat wel gedaan hebben, zal dat zeker welkom geweest zijn).
Er waren toch redelijk Wat 100km rijders vond ik.
Mss net een dood moment waar jij reed.

Allesinds perfecte toch , zat alles in al had ik bang om naar hier af te zakken omdat ik de streek niet zo ken.
Eerste 50km hadden we er al 750hm opzitten en dat is vrij veel voor deze streek.

De oeterdaalmarathon heeft toch een zwaar concurrent lopen :)
JTTT
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: do 13 sep 2012 16:27
Rijdt met: Bulls Copperhead Plus 29er

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door JTTT »

Perfecte organisatie weer! En gewoon zalig dat je eigenlijk continu lusjes kan kiezen... ideaal om zelf je afstand samen te stellen of op het einde wat af te pitsen van de 105...
Nu begrijp ik wat daar stond bij laatste grote afslag voor 105... extra water.... effe getwijfeld om nog langs daar te gaan maar toch gepast.
Heel goede afpijling en krijtbelijning. Had schrik dat er te veel volk ging zijn, maar vond het eigenlijk zalig rustig... alleen bij bevoorradingen wat meer volk gezien (en dat was nog bijna niets). Waarschijnlijk heeft dit te maken met goede opsplitsing (qua volk dan toch) van 50 en 65 km, dat deze andere richting uitgaan en zo eigenlijk de 105 maken...
Was wel bijna exact zelfde als vorig jaar (buiten de startplaats) maar beter parcours vinden is natuurlijk moeilijk. De brede routes in de vlakke zon in Bekkevoort waren voor mij wat saai en heet...
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door _Knarf_ »

tantatium schreef:De oeterdaalmarathon heeft toch een zwaar concurrent lopen :)
Ik vond deze een pak leuker dan de Oeterdal 2 jaar terug.
Jammer dat er weer twee top TT's op vrij korte afstand om dezelfde dag waren...
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door robert40 »

_Knarf_ schreef:
tantatium schreef:De oeterdaalmarathon heeft toch een zwaar concurrent lopen :)
Ik vond deze een pak leuker dan de Oeterdal 2 jaar terug.
Jammer dat er weer twee top TT's op vrij korte afstand om dezelfde dag waren...
Misschien vallen die volgend jaar niet op dezelfde dag, 2020 telt immers 5 zondagen.
mvg,
Robert.
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door AlReDo »

Qua organisatie en parcours een TT zoals je er niet vaak tegenkomt. =D>
Meer kan je niet verlangen eigenlijk.

Toch ook zeker de eigenaars van de privéstukken bedanken voor de verleende doorgangen.
Ook het enthousiasme van de medewerkers tijdens de BV's was plezant.

De 65km met 63km op teller gereden. Viel me op dat het niet bijzonder druk was (nog een TT in Meerhout en een TT voor racefietsen in de buurt), maar ik ben ook vrij vroeg vertrokken. Zo heb ik ook geen opstoppingen gehad.

Ik zou zeggen, doe zo verder en graag tot volgend jaar! :-D
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 25.08.2019 - Tielt-Winge - 27ste Hagelandse Heuvels

Bericht door _Knarf_ »

Die privé stukken waren indrukwekkend ja.
Zelfs alle blaren en dergelijke geruimd. Je zag de gritselsporen nog staan.
Plaats reactie