Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 15.08.2019 - Poperinge - 25e Mountainbike XL

15.08.2019 - Poperinge - 25e Mountainbike XL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

sean braire Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Wilier 401 Xb
Geen angst voor wat stof en singletracks? Kom naar de 25e (!) editie van Mountainbike XL en ontdek mooie off-road stukken op en rond de West-Vlaamse heuvels. Er is keuze uit 5 verschillende afstanden, van een gezapige familietocht tot pittige uitdagingen voor de die-hards. Laat je niet kennen en ga de uitdaging aan!
35-50-76-93-113km

Meer info op : https://www.mountainbikexl.be/onze-parkoers

uncle sam Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: canyon lux

twas vorig jaar ook al de 25e keer :-)

Schoupabiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en MSC Zion Tandem
Ze stapelen de jubeleumedities op. :-D

Schoupabiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en MSC Zion Tandem
Ze stapelen de jubeleumedities op. :-D

boca Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale F-SI carbon 3
iemand een idee omtrent de staat van de ondergrond op het parkoers, hier in de regio Aalter al regelmatig een bui gepasseerd maar nog geen modder toestanden.

sean braire Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Wilier 401 Xb
Parcours ligt uiteraard niet kurkdroog maar zeker geen moddertoestanden. Ideaal eigenlijk

filiep72 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Prima organisatie toch wel in Poperinge. Van de seingevers, inschrijving, bevoorrading, frietmadammen (en juffrouwke ;-) ) tot de masseuzes toe : 1e klas gedaan mannen & vrouwen. Spijtig van die terroristen die op de zwarte berg de borden hadden weggenomen. Zo geëindigd met 56 km ipv 75. Enfin , de après was des te langer :-). Prima rit.

meester biek Mountainbiker

Mijn bike: sensa fiori
Was op vakantie in de buurt en geprofiteerd om hier te rijden (bespaart me de verplaatsing van de Vlaamse Ardennen). Geen last gehad van weggenomen pijltjes. Behalve bij de splitsing aan de Cats (nogal verwarrend) was de bepijling prima. Ook het parcours mocht er zijn, verschillende privedoorsteken en een ideale ondergond (geen stof, geen modder).
Douches waren ook prima. Jammer dat vergunninghouders geen korting krijgen, maar voor zo'n tochten betaal ik graag 8 euro.
Reed hem al verschillende keren, maar was nu toch al enkele jaren geleden. Ooit nog es de XXL gereden, nu was de 75 voldoende.
Hou wel van deze streek, bedankt aan de organisatie (was top), tot volgend jaar.

Keer terug naar Toertochten