10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door berdunnor »

Heb ook nog eens bevestiging gevraagd en gekregen van organisatie. Gaat inderdaad gewoon door...
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door TomP »

Hier in west-vlaanderen wel wat regen gevallen, dus kurkdroog zal het daar toch ook niet meer zijn dan? Maar het zal wel wat kunnen hebben na zo'n droge periode... ik kom af!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door filiep72 »

Ik ook !
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door vommie »

De 50 gedaan die 850 hm meer dan voldoende waren, maar wel genoten van km 0 tot km 50.

Thx voor bijna 4 uur fietsplezier
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door TomP »

Hier ook de 50km, dik in orde en zeer pittig ritje door de hoogtemeters en de stevige wind die gelukkig in het laatste deel in het voordeel stond. Laatste km's waren wel beetje uitbollen langs het water en nog een toeristisch rondje door Ename, maar dat kon de pret van voordien niet drukken! Blij dat we hiermee het goede doel konden steunen...
disc
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 00:50
Rijdt met: Scott

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door disc »

De XL gedaan (100km). Super, dit is de reden waarom ik in de zomer ook al eens een VTT rijd. Schitterend parcours, uitgebreide bevoorradingen en super gezellige aankomst, =D> =D> (en ben er ook geboren :wink: )
Bij zelfde omstandigheden (ben genen 'stront'-rijder) ga ik genen moment twijfelen. Volgend jaar ben ik er weer. Dit is TOP!.
Beetje meer reclame maken (ga ik alvast doen), maar jullie verdienen het dubbel en dik.

Misschien één minpuntje (alle kritiek is positief). Laatste stop nog meegepikt (iets voor 14u) maar als je iedereen laat starten tot ... (of zelf later start), toch wel rekening houden dat niet iedereen dit parcours aflegt aan ...km/u
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 10.08.2019 - Oudenaarde - Koesterrit

Bericht door berdunnor »

Deze tocht ook voor de eerste keer gereden en zeer aangenaam verrast. Had gezien dat de 70 km toch wel een lang stuk door de Scheldemeersen aandeed en daar ben ik niet zo'n fan van. Om die reden de 100 km gevolgd met shortcut onder de Hotond om op die manier ook op 70km uit te komen met 1250 hms. Daardoor in tegenstelling tot de gewone tocht van 70 km ook nog Pironpad, Cabernhol en Spijker kunnen meenemen (die dus wel in de 100 zaten) . Leuk parcours met de start in Ename waardoor een deel van de Vlaamse Ardennen doorkruist werd dat niet zo vaak aan bod komt. Volgens organisatie ging tocht vorig jaar niet door omdat deze samenviel met MTB van Vlaanderen, maar dat probleem hebben ze netjes kunnen oplossen. Eigenlijk alleen maar lof voor deze organisatie. Volgend jaar graag terug van de partij!
Plaats reactie