18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers Halle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door _Knarf_ »

Deze nacht staat er nogal wat regen op het programma.

Snel modder hier ? Of veel zand ?
tombokes
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 17 aug 2013 20:26
Rijdt met: Canyon

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door tombokes »

De bodem kan hier wel wat hebben het zal ervan afhangen hoeveel regen eruit valt!
Vandaag amper plassen gezien!
tombokes
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 17 aug 2013 20:26
Rijdt met: Canyon

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door tombokes »

Klaar om de laatste keer het parcours te verkennen hopelijk alles nog in orde!
WTC de doortrappers zijn er klaar voor om jullie te ontvangen!
Gebruikersavatar
DDTje
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 15 aug 2011 23:08
Rijdt met: Specialzed Comp

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door DDTje »

Lichte regen in Halle-Zoersel...routes heel goed berijdbaar.Geen modder of plassen.
Ideaal MTB weer hier.
Er zijn voldoende douches.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door _Knarf_ »

Na lang twijfelen omwille van de regen uiteindelijk toch maar afgezakt naar deze tocht voor de 60km.

Aangenaam verrast. In het begin wel veel beton. Maar daarna waren er wel mooie stukken. Bepaalde stukken was wel baggeren even, maar viel over het algemeen goed mee. Bepijling was voortreffelijk, bevoorrading dik in orde. Afspuitstand ook zeer goed.

Was de regen wel serieus beu aan het worden na een tijd. Toen die was gestopt was het eigenlijk zalig rijden.

Zonde voor de organisatie. Was gelukkig nog wel wat MTB volk, maar wegrenners was er gewoon niemand. 39 inschrijvingen voor de weg heb ik vernomen, dat is toch echt jammer want de organisatie was zeker in orde.


Één kleine opmerking. Bevoorrading één was op 27km. Ik had op dat moment geen tweede bevoorrading meer verwacht. Best aan de start uithangen hoeveel bevoorradingen er zijn, en na hoe veel km. Misschien hing dat wel uit, dan heb ik het niet gezien.
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door Leto »

Uitgeregend... de samenvatting van deze toertocht. Toch hier en daar een biker tegengekomen...Spijtig voor de organisatie!
tombokes
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 17 aug 2013 20:26
Rijdt met: Canyon

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door tombokes »

_Knarf_ schreef:Na lang twijfelen omwille van de regen uiteindelijk toch maar afgezakt naar deze tocht voor de 60km.

Aangenaam verrast. In het begin wel veel beton. Maar daarna waren er wel mooie stukken. Bepaalde stukken was wel baggeren even, maar viel over het algemeen goed mee. Bepijling was voortreffelijk, bevoorrading dik in orde. Afspuitstand ook zeer goed.

Was de regen wel serieus beu aan het worden na een tijd. Toen die was gestopt was het eigenlijk zalig rijden.

Zonde voor de organisatie. Was gelukkig nog wel wat MTB volk, maar wegrenners was er gewoon niemand. 39 inschrijvingen voor de weg heb ik vernomen, dat is toch echt jammer want de organisatie was zeker in orde.


Één kleine opmerking. Bevoorrading één was op 27km. Ik had op dat moment geen tweede bevoorrading meer verwacht. Best aan de start uithangen hoeveel bevoorradingen er zijn, en na hoe veel km. Misschien hing dat wel uit, dan heb ik het niet gezien.

Bedankt voor de reactie!
Aan de inschrijving hingen de afstanden tot de bevoorrading uit idd jammer van het weer toch bedankt aan alle deelnemers!
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door petruske »

ondanks regen en wa wind toch genoten van deze toertocht,was inderdaad niet zo heel veel volk ,maar degene die thuis bleven hadden ongelijk,was echt de moeitte zoals elk jaar,bevoorraading ook dik in orde en tot volgende maal
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door Donkey@base.be »

Bedankt aan al diegenen die deze organisatie hebben ondersteund en mogelijk gemaakt hebben.

Het weer is altijd een mogelijke spelbreker. Voor mij viel het nogal mee want niettegenstaande er voor de nacht al veel regen voorspeld was, was het vroeg in de morgen , nog heel goed op de boswegen. Met een beetje bescherming tegen de regen heb ik er amper iets van gemerkt. Maar toen ik naar huis reed gingen de hemelsluizen toch verder open en kan ik me voorstellen dat het niet meer zo goed om rijden was.
Volgend jaar beter hopelijk.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 18.08.2019 - Halle - 28e Veldtoertocht de doortrappers H

Bericht door Den Bees »

Van uit mechelen vertrekken met druilige regen .
Aangekomen was er al een beetje meer regen maar met een regenjasje hield met het toch niet tegen om deze rit af te werken , op de 60 km niet te veel volk gezien op deze mooie tour , waardoor er meer dan genoeg was van bevoorrading :lol: zeker en vast tot volgende tour
Plaats reactie