15.08.2018 - Herk-De-Stad - 18e TT Schulen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 15.08.2019 - Schulen / Herk-de-Stad

Bericht door Mister No Chaïn »

Onderweg was ik aan het denken, dit moet toch wel de best bepijlde TT zijn die ik ooit gereden heb. Pijltjes, kalk, veel bordjes ... en toen belandde ik plots aan een bordje van de 30km. Ik keek even achterom en er stonden er daar 2 voor het splitsingsbord te overleggen welke route ze gingen nemen #-o. Zonder extra bordje na de splitsing had ik dus wel héél rap aan de finish gestaan. Top organisatie =D>
Gebruikersavatar
Fret Raket
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 10:20
Rijdt met: Canyon - Look

Re: 15.08.2019 - Schulen / Herk-de-Stad

Bericht door Fret Raket »

Fijne rit, goede organisatie en vriendelijke mensen !!
Waar zijn de foto's te bekijken die aan St Ferdinand werden genomen?
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 15.08.2019 - Schulen / Herk-de-Stad

Bericht door _Pe_ »

Wat een heerlijk ritje. Ik woon vlak bij Schulen en rij bijgevolg vaak toertochten rond de streek van Lummen, maar om de 1 of andere reden is deze tocht heel anders dan de anderen. Deze tocht doet stukken aan waar andere tochten niet komen en die bijgevolg helemaal niet zo bekend zijn. De afpijling is, zoals eerder al gezegd, gewoon subliem. Tel daarbij dan nog 2 uitstekende bevoorradingen op de tocht en heel vriendelijke mensen en je hebt een pracht van een organisatie. Qua moeilijkheidsgraad is het misschien niet de meest uitdagende tocht maar je kan niet meer uit de omgeving halen dan wat er in zit. Chapeau aan de organisatie en tot volgend jaar =D>
gho
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 20 mei 2011 12:42
Rijdt met: Trek Farley

Re: 15.08.2019 - Schulen / Herk-de-Stad

Bericht door gho »

Bedankt aan de meer dan 540 deelnemers voor alweer een fijne editie, en voor jullie feedback die we zeker meenemen om verdere aanpassingen te doen bij de volgende editie.

De fotos kan je vinden via een link op onze pagina https://palmzondag.blogspot.com/.
Tiesje
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 03 sep 2017 18:25

Re: 15.08.2019 - Schulen / Herk-de-Stad

Bericht door Tiesje »

Gisteren ook de 60km gereden en de bepijling was inderdaad top, 2x bevoorrading die meer dan voldoende waren én vriendelijke mensen (en natuurlijk ook de collega mtb'ers). Parcours bleef voor de eerste bevoorrading eerder wat beperkt maar daarna was er voor ieders wat wild te beleven denk ik.
Chapeau aan de organisatie en hopelijk volgen er nog veel toertochten op deze manier ! =D>
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 15.08.2018 - Herk-De-Stad - 18e TT Schulen

Bericht door TimJrs »

Sluit me aan bij bovenstaande commentaren. Proficiat aan de organisatie en graag weer tot volgend jaar =D>
AN40
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 aug 2017 12:22

Re: 15.08.2018 - Herk-De-Stad - 18e TT Schulen

Bericht door AN40 »

Proficiat aan de organisatie!!!! Tot volgend jaar.
Plaats reactie