04.08.2019 - Profondeville-Autour de l'eau

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: 04.08.2019 - Profondeville-Autour de l'eau

Bericht door uncle sam »

De eerste 20km zat het parcours vol paljassen op e-bikes (in t-shirt), die het nodig vinden te pochen met de grootte van hun vermogen.
Was ik blij toen de afslag er kwam van 70/90 en de rest, want hun batterij houdt het wrs zolang niet vol, dus slaan ze allemaal af op de kortere afstanden.
De rit was naar jaarlijkse gewoonte plezant, en toch lastig genoeg. Al zou ik heel wat van die technische rots klims liever bergaf rijden, en de afdalingen bergop :wink:
Na rav1 was ook een pijl weg, of gewoonweg onduidelijk, en hebben we met een 6 tal tot 2x toe verkeerd gereden op zoek naar pijlen. Gratis hm bovenop de 2000hm :p
Blij dat ik er terug bij was.
Op naar editie 22 :bounce:
crossertjen
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 22 okt 2016 17:26
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Re: 04.08.2019 - Profondeville-Autour de l'eau

Bericht door crossertjen »

Vertrokken voor de 90km en ik denk samen met het 6tal van uncle sam verkeerd gereden na de eerste bv.
spijtig genoeg net na de 2de bv men ventiel in 2 gebroken (nog nooit gezien of meegemaakt). Na veel geklooi en geknoei een binnenband erin kunnen steken en de snelste weg naar start genomen want ik moest nog op tijd thuis geraken.

De eerste 45 waren wel echt mooi en lastig, volgend jaar een nieuwe poging
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Re: 04.08.2019 - Profondeville-Autour de l'eau

Bericht door Cannonneke »

Idd 1 pijltje vergeten en zoals iedereen de asfaltweg gevolgd, maar aangezien er doorgaans een overvloed was aan bepijling was het al snel duidelijk wat de juiste weg was, 100m verder aan een kruispunt immers ook geen aanduiding...

Absoluut een mooie tocht, met veel volk, dus blij dat het grootste deel van de 70/90 over een aparte route ging tov de andere afstanden. Veel pittige stukken, heb me geamuseerd !
Plaats reactie