14.07.2019 - Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mudspin
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: za 15 sep 2012 18:55
Rijdt met: Grand Canyon Al Sl 9.0, Canyon Ultimate CF SLX 9.0

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Mudspin »

Proficiat aan de stoempers voor de top organisatie!
Gebruikersavatar
Bulls Eye
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 04 sep 2008 22:15
Rijdt met: Cube Reaktion sid blue

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Bulls Eye »

Aan alle deelnemers van vandaag een zeer dikke proficiat en hartelijk dank voor jullie massale opkomst.
We willen ons alvast excuseren bij degenen die niet van de uitgebreide BV hebben kunnen genieten. We hebben in allerijl nog de meeste buurtwinkels geplunderd om alsnog voldoende keuze te hebben. Volgend jaar iets meer voorzien.

Zeer fijne commentaren gehoord en dat horen wij en nog 47 vrijwilligers zeer graag en geeft voldoende moed om te blijven organiseren, ook al is het niet eenvoudig om de nodige vergunningen, infrastructuur, helpers,.....in orde te krijgen.

Foto's komen deze week op onze website http://www.muggenberg-stoempers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door koppigaard »

Bulls Eye schreef:Aan alle deelnemers van vandaag een zeer dikke proficiat en hartelijk dank voor jullie massale opkomst.
We willen ons alvast excuseren bij degenen die niet van de uitgebreide BV hebben kunnen genieten. We hebben in allerijl nog de meeste buurtwinkels geplunderd om alsnog voldoende keuze te hebben. Volgend jaar iets meer voorzien.

Zeer fijne commentaren gehoord en dat horen wij en nog 47 vrijwilligers zeer graag en geeft voldoende moed om te blijven organiseren, ook al is het niet eenvoudig om de nodige vergunningen, infrastructuur, helpers,.....in orde te krijgen.

Foto's komen deze week op onze website http://www.muggenberg-stoempers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet je...het team vrijwilligers straalt enthousiasme en vriendelijkheid uit. En hoe jonger, hoe harder je werkt, merkte ik op aan de tweede bv. Zo'n dingen te zien dan maakt het mij niet uit wat er te smikkelen valt. En de Jokke, die weet niet wat hij heeft gemist. tot het eine van mijn dagen, hier kom ik terug.
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door robert40 »

Wij, de Tieltse Wielervrienden, waren aanwezig met ons volledig MTB team bij de buren van Bekkevoort. Super geamuseerd, proficiat aan de organisatie!!!
Era76
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 14:34

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Era76 »

Het was een tochtje in onze achtertuin en we hebben toch nog nieuwe stukjes kunnen ontdekken. Goede afpijling en de bevoorrading was bij ons nog dik in orde! Vooral de sfeer bij de derde zat heel goed.. Ik vraag me af of er iemand op het technische stukje in het Troostembergbos gereden is? :drunk: (is normaal een afdaling in de blauwe bloso van TW)
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Mister No Chaïn »

Voor ons stond er wel wat volk op die helling stil dus we konden even goed kijken hoe we best konden rijden. Eerst links naast de wortels en dan naar rechts. Mijn kameraad reed boven, ik belandde jammer genoeg net langs de verkeerde kant van een steen met mijn wiel, balen :P.

Vertrokken om 8u50 en bij elke bevoorrading was er eten in overvloed. Qua parcours is het inderdaad erg snel met veel veldwegen. Maar er zijn genoeg TT's in de buurt die alle welbekende stukken aan doen rond Rillaar, Aarschot, etc. Moest elke TT in een straal van 25km richting dezelfde hotspots rijden zou het ook maar saai worden.
Era76
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 14:34

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Era76 »

Mister No Chaïn schreef:Voor ons stond er wel wat volk op die helling stil dus we konden even goed kijken hoe we best konden rijden. Eerst links naast de wortels en dan naar rechts. Mijn kameraad reed boven, ik belandde jammer genoeg net langs de verkeerde kant van een steen met mijn wiel, balen :P.

Vertrokken om 8u50 en bij elke bevoorrading was er eten in overvloed. Qua parcours is het inderdaad erg snel met veel veldwegen. Maar er zijn genoeg TT's in de buurt die alle welbekende stukken aan doen rond Rillaar, Aarschot, etc. Moest elke TT in een straal van 25km richting dezelfde hotspots rijden zou het ook maar saai worden.
=D> Deze week ga ik nog eens een nieuwe poging ondernemen..moet lukken.. :drunk:
Era76
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 14:34

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Era76 »

Mudspin schreef:Proficiat aan de stoempers voor de top organisatie!
Hoe Mudspin..? ik heb jou precies 'gemist'.. :^o :-"
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door Z. »

Era76 schreef:Ik vraag me af of er iemand op het technische stukje in het Troostembergbos gereden is? :drunk: (is normaal een afdaling in de blauwe bloso van TW)
Ik. Eerst links pakken en dan rechts-links slalommen over de wortels.
Gebruikersavatar
BMW
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 19:51
Rijdt met: ridley ignite FS /ridley NOAH/chinees 29'er

Re: 14.07.2019 - Bekkevoort

Bericht door BMW »

Mij ook gelukt zonder voetje aan de grond te zetten. Langs rechts ging juist...
Plaats reactie