29.06.2019 - Massemen - Lambroek Happening & VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
didius
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: za 03 nov 2018 21:13

29.06.2019 - Massemen - Lambroek Happening & VTT

Bericht door didius »

Iemand wat extra informatie over deze VTT? Parcours?

Forumreacties vorig jaar lijken wel goed te zijn.
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Re: 29.06.2019 Lambroek Happening & VTT

Bericht door bieste »

Ik heb een mailtje gestuurd naar de organisatie en direct de GPX files terug gestuurd gekregen.
Afstanden 46km en 61km.
De rit gaat via Westrem en Bavegem naar Letterhoutem. Daar wordt een grote lus getrokken.
Daarna gaat het richting Oordegem, bevoorrading aan fietsen Schollaert.
Daarna volgt de splitsing, de 60km trekt nog richting Ottergem-Erondegem.
In Smetlede komen de tochten weer samen om via Serskamp terug te keren naar Massemen.
Behoorlijk wat offroad, hier en daar wat op en af maar zeker geen heuvels.
Altijd toffe rit in Massemen.
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

MASSEMEN Lambroek Happening & VTT 29/06/2019

Bericht door profi »

Aan de topics van vorig jaar en het jaar daarvoor zou ik wel eens daar willen rijden :-D
Eldi2
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 20 mar 2017 10:28
Rijdt met: Scott Scale 970 29"

Re: 29.06.2019 Lambroek Happening & VTT

Bericht door Eldi2 »

Dit was een mooie fietstocht met een behoorlijk percentage off-road (grindpaden en smalle paden), maar geen echt boeiende mtb rit. Toch tevreden over de organisatie (er was zaterdag precies maar 1 tocht op de kalender). Door de hitte maar gekozen voor de 46km, en door wat mis rijden (eigen schuld als je de pijl niet opmerkt) aangekomen met 49km. Er was melding van het overlijden van een deelnemer, en ik wens de familie en de organisatie dan ook veel sterkte toe!
Lievro
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 01 jul 2019 09:55

Re: 29.06.2019 Lambroek Happening & VTT

Bericht door Lievro »

Eldi2 schreef:Dit was een mooie fietstocht met een behoorlijk percentage off-road (grindpaden en smalle paden), maar geen echt boeiende mtb rit. Toch tevreden over de organisatie (er was zaterdag precies maar 1 tocht op de kalender). Door de hitte maar gekozen voor de 46km, en door wat mis rijden (eigen schuld als je de pijl niet opmerkt) aangekomen met 49km. Er was melding van het overlijden van een deelnemer, en ik wens de familie en de organisatie dan ook veel sterkte toe!
Mijn tocht zat er al op na 5 km op de strook van Westrem naar Oordegem langs de spoorweg. Er was een groep bikers voor mij waardoor het zicht heel beperkt was. 2 seconden later bandbreuk van +- 10 cm en gedaan. Heel erg jammer..

Ik ben toen naar huis gestapt via Westrem waar er een klein groepje renners mij passeerden. 1 daarvan viel 10 seconden later neer op het voetpad. Ook al was de ambulance snel ter plaatse overleed deze renner jammer genoeg.

Mijn pech was meteen vergeten & ik kan alleen maar mijn deelneming betuigen aan de betroffen familie en de organisatie.
Plaats reactie