22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door chrisper »

NoHair schreef:Dit was een rit zoals je ze zelden nog tegenkomt. Perfect uitgepijld en wat een prachtig parcour. Enkel het parkeren was wat zoeken maar dit waarschijnlijk door de vele bikers. De eerste 10km iets te vlug gestart en dan een mooi golvend parcour. De vele privé stukken waren fantastisch (die boomgaard was toch schitterend?) :bounce: In dat laatste technisch bosje heb ik door mijn enthousiasme eens de ondergrond van nabij gezien. Bedankt aan de biker van Merelbeke die is gestopt om me vanonder mijn fiets te halen :oops: De bevoorradingen werden overspoeld maar ik heb niks tekort gehad. Meestal heb je bij grotere afstanden nogal veel asfalt om aan kms te komen maar dit was zeker niet het geval. Ik heb 76km genoten. Op de après nog even gepraat met een organisator. Mijn respect werd enkel maar groter. Een club van ong 6 bikers, 6!!! die dit uitstippelt en bepijlt, chapeau. Natuurlijk wel een 25 vrijwilligers die bijspringen maar dan nog. Er zijn vele grotere clubs die dan een zogenaamde classic organiseren maar die te wensen overlaat. Hier kunnen er nog veel iets van opsteken. Hopelijk volgend jaar een 4de Bunkertocht wat blijkbaar nog niet zeker is #-o
graag gedaan, bikers zijn er voor elkaar te helpen he
merci dat ik enkele stroken in u spoor mocht proberen zitten en het praatje onderweg
was zeker een heel mooie rit, ferm genoten hier zoals ook de vorige 2 edities
van huis vertrokken voor de 78, ingepikt in bottelare en direct de meest vettige stroken gehad van de rit
op t einde was de kracht er uit, maar met heen en terug tocht moe maar heel tevreden thuisgekomen met 95 op de teller
en nergens iets te kort gehad, bevoorradingen waren top en heel vriendelijke organisatie
op naar de volgende
@nohair: tot nog eens op een TT
sjamabandi
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 19 sep 2016 21:45

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door sjamabandi »

Inderdaad een toprit. Heel veel offroad in een mooie omgeving. Enige minpunt was dat we beperkt in tijd waren en hebben moeten kiezen voor de 55... Hopelijk volgend jaar de 78! Dikke merci aan de organisatie voor hun prachtige toer.
hans darmstrong
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 22 nov 2008 19:40
Rijdt met: trek

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door hans darmstrong »

Hele mooie tocht, weer veel nieuwe hoekjes en kantjes gezien! Met zo'n perfect fietsweer kan 't nie missen natuurlijk. Seingevers op post zelfs, dat zie je ook niet elke week. Merci!
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door TomP »

Ik deed de 55km en het was idd een heel mooi parcours, aaneenschakeling van prachtige stukjes natuur. Ik denk wel dat de organisatie wat overspoeld werd door de vele deelnemers: op de eerste BV was letterlijk alles op, enkel nog watermeloen en 1 liter water. Maar er was aanvulling op komst dus zal van korte duur geweest zijn. Tweede BV was gelukkig net opnieuw bevoorraad. Seingevers = top. Hopelijk volgend jaar terug.
Gebruikersavatar
demonic
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 20 jan 2008 22:22
Rijdt met: Scott Spark RC 900 World Cup

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door demonic »

Chapeau aan de organisatie. Ik heb wel alle TT's in Gavere een of meerdere keren gereden. Toch wel het beste parcours dat ik als local reed de laatste 10 jaar in Gavere =D>
Gebruikersavatar
steveeke
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 22 mei 2016 19:55
Rijdt met: bmc te02 two (2019) - bmc te02 slx (2017) - bmc te02 x1.0 (2016) - bergamont roxtar 10.0 (2015)

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door steveeke »

3de keer bunkertocht, 3de keer op afspraak, super vtt, als local serieus genoten van de vele privéstukken, top gewoon, de organisators hebben hier blijkbaar enorm veel werk ingestoken, dikke chapeau, deze streek heeft nog enorm veel uitbreidings(aansluit)mogelijkheden ... volgend jaar op naar de 100/150 km tocht :-) :bounce: :-D
bikerboys
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 14 mar 2017 13:43

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door bikerboys »

debiker schreef:Wat een zalige rit was dat proficiat voor de organisatie en dikke merci !!
De grote toer gedaan nergens verkeerd gereden ,bepijling dik in orde net zoals de bevoorrading
3x op de grote toer en alles wat we nodig hebben ,inschrijving plaats dik oké
Douches waren er ook maar met koud water met deze temp. was het wel te doen .
Bedankt en tot de volgende doe zo verder .
Hi "DeBiker",
bedankt voor je mooie omschrijving van onze tocht van afgelopen zaterdag.
We hebben er ons best voor gedaan en zeker onze "Bunker-voorzitter Wolf" die méér dan zijn beste beentje voorzette om jullie dit super parcours aan te bieden.
Sorry voor het koude douche water. Dat bleek een defect aan de 'nieuwe' boiler van de voetbalclub te zijn. Kregen we niet op tijd voor mekaar na een andere melding waarvoor onze excuses.

De Bikerboys/Bunkerboys...
bikerboys
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 14 mar 2017 13:43

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door bikerboys »

chrisper schreef:
NoHair schreef:Dit was een rit zoals je ze zelden nog tegenkomt. Perfect uitgepijld en wat een prachtig parcour. Enkel het parkeren was wat zoeken maar dit waarschijnlijk door de vele bikers. De eerste 10km iets te vlug gestart en dan een mooi golvend parcour. De vele privé stukken waren fantastisch (die boomgaard was toch schitterend?) :bounce: In dat laatste technisch bosje heb ik door mijn enthousiasme eens de ondergrond van nabij gezien. Bedankt aan de biker van Merelbeke die is gestopt om me vanonder mijn fiets te halen :oops: De bevoorradingen werden overspoeld maar ik heb niks tekort gehad. Meestal heb je bij grotere afstanden nogal veel asfalt om aan kms te komen maar dit was zeker niet het geval. Ik heb 76km genoten. Op de après nog even gepraat met een organisator. Mijn respect werd enkel maar groter. Een club van ong 6 bikers, 6!!! die dit uitstippelt en bepijlt, chapeau. Natuurlijk wel een 25 vrijwilligers die bijspringen maar dan nog. Er zijn vele grotere clubs die dan een zogenaamde classic organiseren maar die te wensen overlaat. Hier kunnen er nog veel iets van opsteken. Hopelijk volgend jaar een 4de Bunkertocht wat blijkbaar nog niet zeker is #-o
graag gedaan, bikers zijn er voor elkaar te helpen he
merci dat ik enkele stroken in u spoor mocht proberen zitten en het praatje onderweg
was zeker een heel mooie rit, ferm genoten hier zoals ook de vorige 2 edities
van huis vertrokken voor de 78, ingepikt in bottelare en direct de meest vettige stroken gehad van de rit
op t einde was de kracht er uit, maar met heen en terug tocht moe maar heel tevreden thuisgekomen met 95 op de teller
en nergens iets te kort gehad, bevoorradingen waren top en heel vriendelijke organisatie
op naar de volgende
@nohair: tot nog eens op een TT
@NoHair & @Chrisper:
Daar doen we het voor, heren!
Wij vinden het mtb-en leuk en amusant. Geen wedstrijdgebeuren of competitie voor ons maar gezellig onder maten genieten van een tocht, de natuur en van mekaars gezelschap.
Leuk en tof dat we dergelijke woorden mogen terugkrijgen voor de organisatie van onze tocht.
En nog een keer, onze Wolf mag de pluim op zijn hoed zetten want hij heeft zeker 70% van de organisatie voor zijn rekening genomen !
HIP, HIP, HIP, HOERA VOOR WOLF...!!!

De Bikerboys/Bunkerboys...
bikerboys
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 14 mar 2017 13:43

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door bikerboys »

steveeke schreef:3de keer bunkertocht, 3de keer op afspraak, super vtt, als local serieus genoten van de vele privéstukken, top gewoon, de organisators hebben hier blijkbaar enorm veel werk ingestoken, dikke chapeau, deze streek heeft nog enorm veel uitbreidings(aansluit)mogelijkheden ... volgend jaar op naar de 100/150 km tocht :-) :bounce: :-D
Keep on dreaming, Steveeke...
You'll never know what comes up...!!!
:-D :roll: [-o<
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Re: 22.06.2019 - Vurste - #3e Bunkertocht

Bericht door debiker »

bikerboys schreef:
debiker schreef:Wat een zalige rit was dat proficiat voor de organisatie en dikke merci !!
De grote toer gedaan nergens verkeerd gereden ,bepijling dik in orde net zoals de bevoorrading
3x op de grote toer en alles wat we nodig hebben ,inschrijving plaats dik oké
Douches waren er ook maar met koud water met deze temp. was het wel te doen .
Bedankt en tot de volgende doe zo verder .
Hi "DeBiker",
bedankt voor je mooie omschrijving van onze tocht van afgelopen zaterdag.
We hebben er ons best voor gedaan en zeker onze "Bunker-voorzitter Wolf" die méér dan zijn beste beentje voorzette om jullie dit super parcours aan te bieden.
Sorry voor het koude douche water. Dat bleek een defect aan de 'nieuwe' boiler van de voetbalclub te zijn. Kregen we niet op tijd voor mekaar na een andere melding waarvoor onze excuses.

De Bikerboys/Bunkerboys...

Graag gedaan =D> :wink:
Plaats reactie