16.06.2019 - Buizingen - Sabboika MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 137
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 16.06.2019 - Buizingen - SABBOIKA MTB

Bericht door Biker123 »

Inderdaad, eerste 30 km was maar flauw voor deze streek. Niets van rond bruinepot of rond Huizingen? Vreemd.
Laatste 20 km was wel top, en bepijling en bevoorrading waren top! Had van het parcours echter net iets meer verwacht.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 16.06.2019 - Buizingen - SABBOIKA MTB

Bericht door chrisper »

ik heb dit jaar het risico niet genomen om toch een klein uurtje in de wagen te zitten
vooral wegens de regen dat me wat afgeschrikt had voor de staat van het parcours

eigenlijk ben ik blij dat ik niet zoveel gemist heb, als ik het zo lees, maar dan van andere redenen
eigenlijk wel jammer

2017 en 2018 vond ik inderdaad wel mooi parcours, daarom stond sinds dan deze rit aangeduid met stip

misschien hebben ze op t laatst de rit veranderd om veel bagger stroken eruit te laten?

hopelijk volgend jaar terug een top parcours met mooi weer
Gebruikersavatar
maxeur
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: do 20 jun 2013 22:20
Rijdt met: Specialized camber comp

Re: 16.06.2019 - Buizingen - SABBOIKA MTB

Bericht door maxeur »

Wegens omstandigheden de 33km gereden en positief verbaasd.
Mooi parcours met technische stukken, wel ni veel hm.
Ben van de streek en stak goed ineen vond ik.
Gebruikersavatar
Andy_LA
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 13 jan 2005 11:51
Rijdt met: Specialized Chisel Expert

Re: 16.06.2019 - Buizingen - SABBOIKA MTB

Bericht door Andy_LA »

Blij dat ik de verre verplaatsing gemaakt heb. Mooi parcours, verrassend weinig modder, af en toe zon, en een verzorgde uitpijling en bevoorrading! :-D
jepe3
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 31 mei 2017 21:12

Re: 16.06.2019 - Buizingen - SABBOIKA MTB

Bericht door jepe3 »

Zo, deze editie zit er op!!
Rest ons enkel nog jullie te bedanken voor jullie aanwezigheid!! 650 bikers aan de start hadden we gezien de regenval de dagen ervoor niet durven hopen.
Nu alles opgeruimd en afgepijld raakt maken we ons klaar voor de voorbereidingen van volgend jaar, en we nemen daarin mee dat er vooral een extra kassa mag worden voorzien en voor de liefhebbers de mogelijkheid tot hoogtemeters vreten. Komt in orde!!

Oja, de foto's staan online op http://www.sabboika.be" onclick="window.open(this.href);return false; doorklikken naar de fotopagina.
halfgeleider
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 06 jul 2010 09:08
Rijdt met: TREK

Re: 16.06.2019 - Buizingen - Sabboika MTB

Bericht door halfgeleider »

Omwille van de stugge houding van de aanpalende gemeente Beersel hebben alle organisaties in de streek aardig wat puzzelwerk te doen om een steeds afwisselend parcours te bekomen. De nieuwe parcoursbouwers zijn er in geslaagd onze streek tussen Zenne en Zoniën volledig tot zijn recht te laten komen. Bedankt voor de prachtige rit en de geslaagde après.
Plaats reactie