Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

30.05.2019 - Londerzeel - MTB Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

absalonke Mountainbiker

Mijn bike: merida
Op donderdag 30 mei 2019 organiseert MTB PALMVELDEN uit Londerzeel Sint - Jozef haar 21ste editie van de Zomer Mountainbike ourtocht.
Er kunnen drie afstanden afgelegd worden : 36, 45 en 55 km, langs een prachtig landelijk en licht heuvelachtig parcours doorheen Londerzeel, Meise en Merchtem.
Vertrek tussen 8 en 12 uur aan de terreinen van voetbalclub FC Sint-Jozef, Stuikbergstraat 49, 1840 Londerzeel.
Uitgebreide bevoorrading onderweg, fietsherstelstand bij bevoorrading, pech ophaaldienst, afspuitstand, kleedkamers, ....
Jullie zijn allen van harte welkom !

Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6 , Trek 6700

DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
Ook wij staan hier (wéér) a d start :-D
Het is mijn 10e opeenvolgende (zomer) tochtje :P
hopelijk wacht er op de bevoorrading een 'madeleineke' met e kaarske op voor mij :wink:

RndV Mountainbiker

Mijn bike: Merida - Big Nine XT

Vertrek mogelijk van 07:30 tot 12h00.
Afbeelding

Z29 Mountainbiker

Mijn bike: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F
Kan er gestart worden rond 07.30 want heb tegen de middag nog andere verplichtingen?

Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6 , Trek 6700
Z29 schreef:
Kan er gestart worden rond 07.30 want heb tegen de middag nog andere verplichtingen?

Dat je dat nog durft te vragen

mafel Mountainbiker

Mijn bike: Orbea Laufey H20
Ik zal er wss zijn

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Al op veel plaatsen pijltjes zien hangen

lupo60 Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Comp Carbon (Hardtail)
Euhhh, bijt mijne kop der niet af omdat ik het vraag, maar zijn er van de streek die wat kunnen vertellen over de ondergrond na de laatste paar natte tot zeer natte dagen? (bij ons in elk geval). Merci.

slijkridder Mountainbiker

Heb er deze week gereden en t ligt er op sommige plaatsen wel vettig bij!

Volgende

Keer terug naar Toertochten