Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 12.05.2019 - Brakel

12.05.2019 - Brakel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 12 mei 2019 14:10
bossi Mountainbiker

Mijn bike: specialized epic

Proficiat voor de organisatie van deze mooie maar zware 64 km met 1080 hoogtemeters !! Goed uitgepijld en bevoorradingen dik in orde !!
Tot de volgende !!

Bericht zo 12 mei 2019 21:21
sjamabandi Mountainbiker

Prachtige rit (65km). Sympathieke organisatoren. Ik kijk nu al uit naar hun rit op 4 augustus!

Bericht ma 13 mei 2019 12:35
Jacqué Mountainbiker

Ik kan er weinig aan toevoegen! bedankt en tot volgend jaar! bevoorrading dik in orde, alsook het parcours! het ging vlot gezien de droge omstandigheden, al waren er wel enkele modderstukjes in, (het gekende stuk voor de ijskelderweg :lol: het is en blijft MTB hé :-D

1x een dikke 500m fout gereden, waardoor we terug op stuk van het parcours uitkwamen dat we reeds gereden hadden. Een snoodaard had beide pijlen omgedraaid.. met assistentie van een paar terugkerende bikers toch de goede weg gevonden en de pijlen in juiste richting gedraaid! =D> =D>

Bericht ma 13 mei 2019 21:30
slappetieze2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: nen WITTEN

Topperke =D> =D> =D> =D> , tot de volgende :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)

Bericht di 11 jun 2019 14:09
CedricWeb Mountainbiker

Inderdaad, de mannen van Opbrakel hebben met deze rit een schoontje afgeleverd. Ook wij hadden te maken met de pijltjes die verkeerd waren in Ellezelles, maar uiteindelijk met andere mensen samen makkelijk kunnen corrigeren. =D>

Keer terug naar Toertochten