21.04.2019 - Olmen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
peltje
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 09 apr 2016 20:38

21.04.2019 - Olmen

Bericht door peltje »

Zojuist terug van een teleurstellende 46km. Veel asfalt weinig singletracks, en bepijling mag wel een stuk beter. Ik was niet de enige die de pijlen niet zag stonden of te vroeg, te laat of onzichtbaar.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Olmen

Bericht door Geoffe »

peltje schreef:Zojuist terug van een teleurstellende 46km. Veel asfalt weinig singletracks, en bepijling mag wel een stuk beter. Ik was niet de enige die de pijlen niet zag stonden of te vroeg, te laat of onzichtbaar.
Man, man ... wees ne keer content dat er nog een organisatie is die zich met vrijwilligers inzet.
Ik heb ook de 48 gedaan (met 30 vanuit thuis en zit er nu nog op het plein te genieten van de Westmalle in het zonneke).
Perfect was het idd niet maar ik het er weeral van GENOTEN.
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: Olmen

Bericht door petruske »

ik vond het ook belangeaan niet zo slecht ,iets afbreken of reklameren kan men altijd en overal ,wees blij dat er mensen zijn die hun Pasen voor ons opofferen, zodat we kunnen rijden op die dag en dan nog met een leuk zonneke , voor mij was het in orde en tot volgende maal
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: Olmen

Bericht door Den jjag »

Filmpje van deze toertocht:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: Olmen

Bericht door big-Mac »

Ik heb me ook geamuseerd. Nergens verkeerd gereden en moe binnen gekomen.
Er zijn mooiere toeren maar ik kom ieder jaar toch pasen vieren met de kids
golfmk5
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 26 apr 2009 20:04

Re: Olmen

Bericht door golfmk5 »

Leuk en snel tochtje.
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: Olmen

Bericht door Donkey@base.be »

heb de 32km gedaan en daarop was de bepijling helemaal in orde. Heel dikwijls kan een onoplettendheid genoeg zijn om een pijl niet gezien te hebben. Ik heb in Olmen al 15 maal de paastoertocht gereden en er eigenlijk, qua bepijling, geen problemen gehad. Er is echter 1 legendarische editie geweest waarbij een onverlaat nagels in boomstronken had geklopt waardoor meer dan de helft van alle deelnemers 1 of meer platte banden had. Ook ikzelf was 1 keer lek toen. Dat was dus pure sabotage en soms gebeurd dat ook met het wegnemen van pijlen door wandelaars. Van dit jaar heb ik helemaal niks negatiefs te melden maar verkeerd rijden kan heel vervelend zijn maar hoeft niet per see aan de organisatie te liggen. Bedankt aan alle medewerkers van deze toertocht , ik ben er bij leven en welzijn volgend jaar weer bij!
Plaats reactie