20&21.04.2019 - Desselgem - DDW Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: VTT Desselgem 20&21/04

Bericht door slijkridder »

Hier vandaag ook de 75km gereden,me niet verveeld maar k ga het ook geen Toptocht noemen,bepijling vond k wel beter kunnen.
theguy
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 15 nov 2018 15:31

Re: VTT Desselgem 20&21/04

Bericht door theguy »

Na zaterdag 60km gereden te hebben was het vandaag 90km omdat het zaterdag dik in orde was (dus niet naar Zillebeke omdat ze daar niet richting heuvelland gingen).
De beste stukken zaten allemaal al in de 60km maar toch genoten van de 90km.
Het was een prachtige tocht met veel sigletracks en technische passages dus (voor mij) zeker een toptocht!
Bedankt aan de organisatie. 't Was dik in orde! tot volgend jaar
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: VTT Desselgem 20&21/04

Bericht door spiermassa »

altyd in orde hier ;mooiste uit de streek en meer ……...maar voor 45km mtb met 1 bevoorraading vindt ik 7 euro wel beetje veel
dimitri1990
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 01 nov 2016 11:56

Re: VTT Desselgem 20&21/04

Bericht door dimitri1990 »

Maandag rond 14u na 85 km in Gijselbrechteghem zwaar ten val gekomen in een afdaling. Een andere mountainbiker heeft me gevonden en heeft hulp gezocht bij een buurtbewoner. Vermits ik niets meer weet van het ongeval zelf en het eerste uur daarna, is dit de enige manier om de mens te bedanken die me gevonden heeft. Diagnose in het AZ in Oudenaarde was een zware hersenschudding en volledige linkerkant van me lichaam geschaafd. Gelukkig aan de beterhand ondertussen.

dus bij deze nogmaals een oproep aan al diegene ik soms nog zonder helm zie rijden... een deftige helm kan uw leven redden bij een zware val
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: VTT Desselgem 20&21/04

Bericht door Den Bees »

spiermassa schreef:altyd in orde hier ;mooiste uit de streek en meer ……...maar voor 45km mtb met 1 bevoorraading vindt ik 7 euro wel beetje veel
Omdat een deel van het bedrag naar kom op tegen kanker ging
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: VTT Desselgem 20&21/04

Bericht door slappetieze2 »

:-k :-k :-k Spierre , per velo bie ui est nen euro :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:







GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Plaats reactie