13&14.04.2019 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jenstmetal
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 05 feb 2012 13:04
Rijdt met: trek 3700, gt zaskar 9r expert 2012

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door jenstmetal »

Vandaag de 85 gedaan ik kwam uit op 84.5 km echt een prachtige rit constant met een glimlach rond gereden
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Trekkie 800 »

Hier geweest voor de 66. Was precies veel volk vandaag. Alles is al gezegd geweest, niets meer aan toe te voegen. Genoten van begin tot eind.
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Rubber Duck »

kevx schreef:Hier ook 81km.... Tis voor zo'n dagen dat je ne mtb koopt. Fantastische tocht!
Leuk om deze commentaren te lezen. Daar doen we t voor.
Ivm de afstand... lijkt me vreemd aangezien we echt nog enkele leuke stukken moeten knippen hebben om onder de 86 uit te komen. Mss toch ergens een pijltje in de berm beland waardoor een lusje verdwenen is?
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door koppigaard »

Ik denk dat er net voor de eerste keer de weg Rillaar-Aarschot werd gekruist er voordien een lusje links ging. Ik, en mijn voorrijders, ben daar rechtdoor gereden. Vandaar misschien de 81, maar vind dit niet erg.
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Donkey@base.be »

Bedankt Rubber Duck : zaterdag voor de pauze de 46km gevolgd en na de pauze bij de 2de splitsing overgegaan op de 25km. Ik had 34km bij de aankomst en dat was zowat perfect wat ik wou rijden. Tot volgend jaar ! Prima organisatie en tof parcours. Ik doe maar af en toe zulke "klim"parcoursen en heb eigenlijk maar een stuk te moeilijk gevonden voor mezelf. ( laatste zware klauterpartij voor de bevoorrading)
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door AlReDo »

Uitstekende TT, ik heb me 42,5km (46km volgens signalisatie) lang heel goed vermaakt op een afwisselend parcours. Klimmen, krullen, snelle stukken,...het was echt top. De ondergrond lag er ook perfect bij.

Enigste 'opmerking' die ik kan geven was de grote drukte (zoals verwacht), ik heb de eerste 21km tot aan de BV veel in peloton of treintje gereden met de nodige opstoppingen her en der. Op een populair uur vertrokken, da's duidelijk. Dus maar beter niet teveel reclame maken over hoe goed deze TT eigenlijk wel is :-$ :-D

=D> =D>
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Den Bees »

Donkey@base.be schreef:Bedankt Rubber Duck : zaterdag voor de pauze de 46km gevolgd en na de pauze bij de 2de splitsing overgegaan op de 25km. Ik had 34km bij de aankomst en dat was zowat perfect wat ik wou rijden. Tot volgend jaar ! Prima organisatie en tof parcours. Ik doe maar af en toe zulke "klim"parcoursen en heb eigenlijk maar een stuk te moeilijk gevonden voor mezelf. ( laatste zware klauterpartij voor de bevoorrading)
Dat stuk was idd het zwaarste , zaterdag heb ik dat gereden , zondag heb ik het aan mij laten passeren , ook kwestie van de file's die er zeker zullen ontstaan zijn
Gebruikersavatar
Sir Kermit
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 28 okt 2014 15:46
Rijdt met: negeners

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Sir Kermit »

Top!
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Rubber Duck »

AlReDo schreef:Uitstekende TT, ik heb me 42,5km (46km volgens signalisatie) lang heel goed vermaakt op een afwisselend parcours. Klimmen, krullen, snelle stukken,...het was echt top. De ondergrond lag er ook perfect bij.

Enigste 'opmerking' die ik kan geven was de grote drukte (zoals verwacht), ik heb de eerste 21km tot aan de BV veel in peloton of treintje gereden met de nodige opstoppingen her en der. Op een populair uur vertrokken, da's duidelijk. Dus maar beter niet teveel reclame maken over hoe goed deze TT eigenlijk wel is :-$ :-D

=D> =D>
Bedankt voor de input. Jij lijkt ook enkele km’s te missen net als een collega vd 80 ?. Ivm de drukte... we hebben dit jaar idd alle afstanden via bv 1 gestuurd omdat we enerzijds de 66 ook wilden laten genieten van de sectie gelrode - nieuwrode en anderzijds de 46 voor t eerst eens via “de alpenweide” wilden sturen. Door de 25 op de moeilijkere passages af te splitsen had ik gehoopt de
drukte wat te kunnen beperken maar heb ook vastgesteld dat sommige stukken toch voor velen net iets te uitdagend waren waardoor er af en toe wel een treintje werd gevormd. Dit neem ik mee en doe ik volgend jaar beter. Thanks!
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Re: 13&14.04.2019 - Rillaar

Bericht door Rubber Duck »

Trekkie 800 schreef:Hier geweest voor de 66. Was precies veel volk vandaag. Alles is al gezegd geweest, niets meer aan toe te voegen. Genoten van begin tot eind.
2001 maal bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar!
De positieve elementen trachten we te behouden en aan de opmerkingen zullen we werken.
Plaats reactie