24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door Den Bees »

BeRuLan schreef:Gisteren heb ik de laatste pijlen van het technisch parcours in Sint-Gillis geplaatst. Ik heb gemerkt dat er al pijlen van de organisatie hangen maar dat het niet eenvoudig is om, nadat je op het parcours rijdt, de volgende pijlen te zien (buurt rugbytribune). Ik raad dan ook aan om onze pijlen te volgen waardoor je het leukste deel van het technisch parcours ook kan rijden en sowieso de pijlen van de organisator zal terug vinden. Veel plezier. Jullie hebben geluk want ik heb er deze week nog 7 omgevallen bomen verwijderd.

Meer info vinden jullie ook op de FB-pagina: https://www.facebook.com/mtbparcoursdendermonde/
Is er een gpx.file beschikbaar ?
BeRuLan
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 28 nov 2017 14:54

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door BeRuLan »

Dat is nog niet beschikbaar.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

wij zullen er zijn met een 15 tal bikers we vertrekken om 8u15 te Sint-Amands om in sint-gillis in te pikken
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

Uiteindelijk met 16 Muddevils gestart en ingepikt op de 55km te Sint-Gillis Dendermonde weer wat nieuwe wegels ontdekt en ze hadden het parcours rond denderbelle broek uitgebreid , knap werk geleverd !
ook 2 bevoorradingen op de 55km , goe bezig mannen doe zo voort ! =D>

Naar de toekomst toe een bewaakte fietsstalling voorzien dit is een meerwaarde voor de mtb tochten tegenwoordig.
groovebiker
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 27 jan 2019 12:13

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door groovebiker »

proficiat aan de organisatie, knap werk om in deze vlakke streek toch een pittige en uitdagende toertocht uit te stippelen!
De modder bleef gelukkig enigszins beperkt en de lentezon bleek bovendien van de partij :-)
Aangestipt voor volgend jaar!
Ruben De Gelder
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 25 mar 2019 15:35

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door Ruben De Gelder »

Alvast iedereen bedankt voor de talrijke opkomst op onze 2de Moorpierenrit.
Ook de vele positieve reacties na de tocht deden ons zeker deugt.
De minpunten gaan we met plezier voor jullie oplossen tegen volgend jaar.
Ook zeker nog eens bedankt aan de sportdienst van Sint-Gillis-Dendermonde om de Mtb-lus rond de Sporthal te mogen gebruiken en om de recent omgevallen bomen nog te verwijderen.

De Moorpieren, Schoonaarde
BeRuLan
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 28 nov 2017 14:54

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door BeRuLan »

Ruben De Gelder schreef:Alvast iedereen bedankt voor de talrijke opkomst op onze 2de Moorpierenrit.
Ook de vele positieve reacties na de tocht deden ons zeker deugt.
De minpunten gaan we met plezier voor jullie oplossen tegen volgend jaar.
Ook zeker nog eens bedankt aan de sportdienst van Sint-Gillis-Dendermonde om de Mtb-lus rond de Sporthal te mogen gebruiken en om de recent omgevallen bomen nog te verwijderen.

De Moorpieren, Schoonaarde
Die bomen hebben ze niet verwijderd hoor. Ze hebben de groendienst gevraagd maar wanneer die zouden kunnen was niet geweten. Heb het dan maar zelf gaan doen.
Ruben De Gelder
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 25 mar 2019 15:35

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door Ruben De Gelder »

Dan moeten wij u uiteraard bedanken voor het opruimen van de bomen.
BeRuLan
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 28 nov 2017 14:54

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door BeRuLan »

Ruben De Gelder schreef:Dan moeten wij u uiteraard bedanken voor het opruimen van de bomen.
Jullie tocht zorgde voor de nodige publiciteit voor het parcours, bedankt daarvoor, dus ik vond het niet kunnen dat het dan niet berijdbaar zou zijn. Had het maandag vernomen van de sportfunctionaris dat er een TT op het parcours zou passeren dus ik heb de bomen (in hoeverre ik het alleen kon) nog verwijderd en samen met iemand van de sportdienst de laatste pijlen gaan plaatsen. Hopelijk waren de reacties positief.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door Den Bees »

Van Mechelen gekomen voor deze rit te rijden en geen spijt van.
Ze hebben uit de streek meer dan voldoende gehaald , op pijlen en orange spuitbussen hebben ze niet bespaart , de afpijling was gewoon top.
Mss met de inschrijving volgend jaar splitsen met niet en wel vergunninghouders , zou dan wel iets sneller kunnen gaan , na deze lovende kritiek zou er volgend jaar mss wel wat meer volk kunnen op afkommen.
En zoals eerder aangegeven zou een bewaakte fietsstalling een meerwaarde zijn.
Mij zie je me volgend jaar alvast terug
Plaats reactie