17.03.2019 - Poederlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

17.03.2019 - Poederlee

Bericht door Den Bees »

Is hier enige info over ? We horen het graag
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door Donkey@base.be »

Ben niet van de organisatie maar heb hier al meermaals deelgenomen. Vanaf het voetbalveld in Poederlee wordt eerst in de nabijgelegen bossen wat rondgetoerd waarna het naar de bossen tussen Poederlee/lille/Vorselaar richting Herentals gaat. Na de bevoorrading gaat het voor een deel naar Bloso Herentals om daarna terug richtin Poederlee te komen. Wat de ondergrond betreft : kan snel opdrogen mits het een 24h tamelijk droog blijft. Het is meestal geen ploeterparcours al zal het er na de regenval deze week toch wat zwaarder bij liggen verwacht ik. Enkel het Bloso Parcours heeft wat heuvels maar veel klimwerk moet je niet echt verwachten. Ik ben ook van plan hier deze keer weer te starten. Is meestal goed georganiseerd.
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door NewbieBiker »

Ik krijg hier zin in...
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door Den Bees »

Donkey@base.be schreef:Ben niet van de organisatie maar heb hier al meermaals deelgenomen. Vanaf het voetbalveld in Poederlee wordt eerst in de nabijgelegen bossen wat rondgetoerd waarna het naar de bossen tussen Poederlee/lille/Vorselaar richting Herentals gaat. Na de bevoorrading gaat het voor een deel naar Bloso Herentals om daarna terug richtin Poederlee te komen. Wat de ondergrond betreft : kan snel opdrogen mits het een 24h tamelijk droog blijft. Het is meestal geen ploeterparcours al zal het er na de regenval deze week toch wat zwaarder bij liggen verwacht ik. Enkel het Bloso Parcours heeft wat heuvels maar veel klimwerk moet je niet echt verwachten. Ik ben ook van plan hier deze keer weer te starten. Is meestal goed georganiseerd.
Ik heb deze in 2012 ook eens gereden en volgens mijn beoordeling op mtb-you was is ik daar toch tevreden, buiten de afspuitstand.
Ik denk dat het nu overal wel baggeren zal zijn , degene die zeggen dat op hun parkoer hier en daar een plasje ligt die zullen wel een lange neus hebben.
Ik denk wel dat ik zondag daar aan de start ga staan :bounce:
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door NewbieBiker »

Den Bees schreef:
Donkey@base.be schreef:Ben niet van de organisatie maar heb hier al meermaals deelgenomen. Vanaf het voetbalveld in Poederlee wordt eerst in de nabijgelegen bossen wat rondgetoerd waarna het naar de bossen tussen Poederlee/lille/Vorselaar richting Herentals gaat. Na de bevoorrading gaat het voor een deel naar Bloso Herentals om daarna terug richtin Poederlee te komen. Wat de ondergrond betreft : kan snel opdrogen mits het een 24h tamelijk droog blijft. Het is meestal geen ploeterparcours al zal het er na de regenval deze week toch wat zwaarder bij liggen verwacht ik. Enkel het Bloso Parcours heeft wat heuvels maar veel klimwerk moet je niet echt verwachten. Ik ben ook van plan hier deze keer weer te starten. Is meestal goed georganiseerd.
Ik heb deze in 2012 ook eens gereden en volgens mijn beoordeling op mtb-you was is ik daar toch tevreden, buiten de afspuitstand.
Ik denk dat het nu overal wel baggeren zal zijn , degene die zeggen dat op hun parkoer hier en daar een plasje ligt die zullen wel een lange neus hebben.
Ik denk wel dat ik zondag daar aan de start ga staan :bounce:
Het zal wss toch niet zo een kleimodder zijn zoals vorige week in Bertem...
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door Den Bees »

Aanvankelijk gekomen voor de 55 maar na de kampioenenviering heb ik wat moeten inbinden
Alles wat er moest zijn was hier te vinden , er waren her en der wat moddirge stukken bij maar na de regenval vab de afgelopen week was het zeker en vast niet te zwaar , de ondergrond kan hier best wat verdragen.
Belijning was zeer goed gedaan en de gevaarlijke oversteken waren bemand van de toch 85% Off road .
Enige minpuntje was de afspuitstand , kan men nu geen gewone tuinslang erbij leggen ? Mijn mtb wil geen hoge druk zien
Alvast tot volgend jaar
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door Den jjag »

Hallo, filmpje van deze TT met op 3.56 enkele (zeer) bekende deelnemers.
Grtz. Guido

" onclick="window.open(this.href);return false;
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 17-03-2019 Poederlee

Bericht door Donkey@base.be »

tof filmpke !
Plaats reactie