16.03.2019 - Gavere - Slag Rond Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

16.03.2019 - Gavere - Slag Rond Gavere

Bericht door dirty »

Afbeelding
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door barty »

Ik zou één vd grotere afstanden willen rijden... echter graag wat info betreffende de staat vh parcours...Ik heb geen zin om 4 ( of meer ) uur te baggeren en te ploeteren.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door dirty »

Als je het parcours bekijkt op hun site zal het daar niet droog liggen das al zeker .
Smoldros
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 08 jan 2004 17:48
Rijdt met: specialized epic comp carbon 29

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door Smoldros »

Idem hier. Graag grote afstand zonder baggeren (of toch niet constant). Dus: info graag, waarvoor dank!
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door KrisMaes76 »

Omgeving Gavere en veel regen de periode daarvoor: da's gegarandeerd baggeren, meeste locals gaan in de winterperiode enkel die richting uit als het een paar weken droog is geweest
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door TomP »

Het ligt er maar aan wat je baggeren noemt. Droog aankomen zal inderdaad niet lukken, maar een goede organisatie kan zijn rit zo organiseren dat het parcours berijdbaar blijft. Ook in Gavere en omgeving Oudenaarde waar de rit naartoe gaat ...
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door chrisper »

KrisMaes76 schreef:Omgeving Gavere en veel regen de periode daarvoor: da's gegarandeerd baggeren, meeste locals gaan in de winterperiode enkel die richting uit als het een paar weken droog is geweest
+1
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door cowboy peter »

de tocht ziet er toch leuk uit. IK begrijp eigenlijk de reacties niet. Ik heb de tracks eens bekeken en 't zal allemaal wel meevallen qua modder. Ik heb de indruk dat er best wel gekeken is naar berijdbaarheid. Ik kan ook niet begrijpen waarom iedere tocht 1500hm zou moeten hebben of meer om leuk te zijn. Ik denk dat er hier veel staan stoer te doen , maar in werkelijkheid amper omhoog of vooruit geraken. Je moet maar eens kijken hoeveel organisaties nog dergelijke tochten aanbieden, een beetje steun mag gerust, anders kan je binnenkort iedere week een bloso toerke rijden, of een megaorganisatie aan 30€. Als het weer een beetje ok blijft denk ik wel hier naartoe te komen. Een ritje in de ontluikende natuur , wat kan daar verkeerd mee zijn.
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door Fitzy »

cowboy peter schreef:de tocht ziet er toch leuk uit. IK begrijp eigenlijk de reacties niet. Ik heb de tracks eens bekeken en 't zal allemaal wel meevallen qua modder. Ik heb de indruk dat er best wel gekeken is naar berijdbaarheid. Ik kan ook niet begrijpen waarom iedere tocht 1500hm zou moeten hebben of meer om leuk te zijn. Ik denk dat er hier veel staan stoer te doen , maar in werkelijkheid amper omhoog of vooruit geraken. Je moet maar eens kijken hoeveel organisaties nog dergelijke tochten aanbieden, een beetje steun mag gerust, anders kan je binnenkort iedere week een bloso toerke rijden, of een megaorganisatie aan 30€. Als het weer een beetje ok blijft denk ik wel hier naartoe te komen. Een ritje in de ontluikende natuur , wat kan daar verkeerd mee zijn.

=D> =D> =D> =D> Well spoken !
toerist
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 15 jul 2002 02:00
Rijdt met: Giant

Re: 16.03.2019 Slag Rond Gavere

Bericht door toerist »

idd
terug van weggeweest Gavere met tocht van +100K naar Vlaamse Ardennen, zoals het vroeger was.
Aan het weer kun je niets veranderen, het is en blijft mtb dus af en toe eens modder moet je erbij nemen.
Ik kom zekerst af en chapeau aan organisatie dat ze nog een toer van +100K willen en kunnen organiseren.
Plaats reactie