24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door frits motaar »

Zou het kunnen dat de 69km (maar)1000hm had? Allé volgens meneer Garmin...
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door Strijkijzer »

frits motaar schreef:Zou het kunnen dat de 69km (maar)1000hm had? Allé volgens meneer Garmin...
Omdat het mijn eerste rit met hoogtemeters van het jaar was, heb ik de 51km maar gedaan en ik had er ook maar ±700hm
Dus ik veronderstel dat het op elke afstand wel wat minder was.....maar was er deze keer niet rouwig om :)

Het was alleszins een leuke rit met een zeer goede organisatie (chiro+mtb-club)
Gebruikersavatar
bdc
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 16:38
Rijdt met: Niner Jet 9 Carbon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door bdc »

Merci aan de organisatoren! =D>

Jullie eerste 25km (van de 69km), dat is afzien en genieten, en daarna bollen we nog langs heerlijke tracks door het Hagelandse landschap! 8)

Inderdaad wat minder hms dan aangekondigd, ik had er "slechts" +/- 1050, maar heb in de zandgroeve maar één downhill gedaan... de nieuwe "constructie", met dat klauteren, beviel me niet - kan de organisatie uiteraard niets aan doen.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door _Pe_ »

Elk jaar opnieuw sta ik versteld dat een plaatselijke Chiro er in slaagt om de beste organisatie van het jaar in elkaar te boksen. Chapeau en tot volgend jaar.
marsellus_2000
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: do 10 jan 2019 11:23
Rijdt met: Trek Procaliber 9.7

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door marsellus_2000 »

That’s how it’s done! Zalige tocht, enorm goede organisatie, ideaal weer en voldoende droog, allemaal blije mensen :-). Dit was mijn eerste keer, heb de 69 km gedaan (met 1500 hm volgens wahoo) en van elke kilometer genoten. De zandput heb ik grotendeels aan mij laten voorbijgaan, het was er te druk op dat moment en dus teveel klauteren. Een referentie voor de rest, bedankt aan de enthousiaste organisatie!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door frits motaar »

marsellus_2000 schreef:That’s how it’s done! Zalige tocht, enorm goede organisatie, ideaal weer en voldoende droog, allemaal blije mensen :-). Dit was mijn eerste keer, heb de 69 km gedaan (met 1500 hm volgens wahoo) en van elke kilometer genoten. De zandput heb ik grotendeels aan mij laten voorbijgaan, het was er te druk op dat moment en dus teveel klauteren. Een referentie voor de rest, bedankt aan de enthousiaste organisatie!
Amaaaai dat is een vrijgevig ding, het geeft je zo maar 500hm kado....
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door frits motaar »

_Pe_ schreef:Elk jaar opnieuw sta ik versteld dat een plaatselijke Chiro er in slaagt om de beste organisatie van het jaar in elkaar te boksen. Chapeau en tot volgend jaar.
+1
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door DDT-STAS »

ook van ons =D> =D> =D> =D> voor de organisatie
Wij hebben er enorm van genoten; van alles (o)
Tot de volgende!
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door bip bip »

frits motaar schreef:Zou het kunnen dat de 69km (maar)1000hm had? Allé volgens meneer Garmin...
bij mij gaf meneer Garmin 1151 hm aan, het waren er met de benen van vandaag in ieder geval genoeg :-D .
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 24.03.2019 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek-Vl. Brabant)

Bericht door koppigaard »

Ook genoten van de 69 en de gezellige sfeer omheen het mtb-event. Onze tafel stelt nu wel vast tot de oudste, we spreken nog niet van bejaarde, deelnemers te behoren en misschien daardoor geklopt worden door nog actieve après-tafels bij het huiswaarts keren. Desondanks, overal op geraakt, ook de Zounk. Enkel dat haaks, zanderig steil stukje in het Lindenbos was er te veel aan. Een fijne fietsdag. Dank je wel.
Plaats reactie