09.06.2019 - Virginal - Rando de la Samme

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: 09.06.2019 - Virginal - Rando de la Samme

Bericht door _anonymus_ »

Volgens mij was dit wel privé.
Maar ook wel te omzeilen: als je rechtdoor reed aan die boerderij kan je volgens mij iets verder naar links en kom je gewoon via asfalt wat verder op de asfaltafdaling die volgde na de boerderij uit.
Peter Verhoest
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 25 apr 2016 14:35

Re: 09.06.2019 - Virginal - Rando de la Samme

Bericht door Peter Verhoest »

Dag allemaal,

We leven sinds zondag op een wolk (o) dankzij al jullie positieve Feedback. :bounce:

Het is echt leuk om te horen en motiveert ons de inspanningen (zoals bijvoorbeeld elk jaar opnieuw een nieuw parcours uit te dokteren #-o ) te blijven aanhouden.

Inderdaad, enkele privéwegen waaronder deze door de boerderij. Deze kan omzeilt worden.
° Ipv links te nemen richting de boerderij, rechtdoor nemen tot helemaal naar beneden. Daar linksaf Rue pied d'eau, volgen Rue Halvaux en dan een steil klimmetje op asfalt. Boven op Rue Arthur Brancart naar links. Dan 150m verder rechtsaf nemen en dan bent u terug op het juiste pad.

° Voor Bois du Chapitre in Braine-le-Château vraag ik u wel om het niet te nemen. Deze kan omzeild worden door Rue de l'Ermitage.

Tot volgend jaar op 31 mei, eerder op een toertocht (we zijn makkelijk te herkennen BLB :-D ) of op 4 oktober voor onze nightride :-D .

Peter
Plaats reactie