Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 17.02.2019 - Lichtaart - 13e MTB-Toertocht De Jachthoorn

17.02.2019 - Lichtaart - 13e MTB-Toertocht De Jachthoorn

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Welke afstand doe jij ?

16km (kids)
0
Geen stemmen
25km
2
5%
37km
1
3%
48 km
36
92%

Totaal aantal stemmen : 39

NewbieBiker Mountainbiker

Hoeveel hm's mogen we verwachten op de verschillende afstanden?

BikerCM29 Mountainbiker

NewbieBiker schreef:

Lichtaart ligt in de Kempen hè?

Donkey@base.be Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale trail 2
Ivm hoogtemeters : het parcours is volgens mij uitgetekend op de meestal beboste zandduinen van Herentals , Lichtaart en Kasterlee. Dus korte hellingen op soms een zanderige ondergrond zijn er wel te verwachten. Ook passeer je de trainingsparcoursen van bekende veldrijders ( Ploeg Nys etc) .Je zal geen lange hellingen moeten oprijden. Toch kan je je hier behoorlijk uitleven als je alles met een zekere snelheid wil rijden. Ikzelf raak sommige snedige hellingen niet altijd op en ben meestal blij als er verbindingswegen te rijden zijn zodat ik efkens kan recupereren. Men voorspelt voorlopig weinig neerslag voor volgende dagen en dan lijkt het me dat er volgende zondag bijna ideale omstandigheden zullen zijn.

bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
NewbieBiker schreef:

op de langste afstand schommelen de "hoogtemeters" de laatste edities tussen 330 en 350 .

grt,
bip bip

trage rappe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cannondale f29 carbon1
zeker van de partij , O:)
één van de beste tt in de buurt :bounce:

Scale960 Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 960
Gaat deze toertocht vaak van de vaste bloso routes af?

dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

Zeer mooie tocht alleen spijtig dat er geen afstand van 60km bij zit zeker met het voorspelde mooie weer .
stond in 2018 in mijn top 3

Dieter ex Mx-er Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark RC900SL / Radon black sin
update van de staat van het parkour in de loop vd week?

foerske Mountainbiker

Mijn bike: Ridley

Scale960 schreef:
Gaat deze toertocht vaak van de vaste bloso routes af?

... zou het percentage bloso eens moeten uit tellen, we zitten er voor de beste bloso stukken op maar ook best veel eraf

Fritsie Mountainbiker

Mijn bike: Trek
dirty schreef:
Zeer mooie tocht alleen spijtig dat er geen afstand van 60km bij zit zeker met het voorspelde mooie weer .
stond in 2018 in mijn top 3

Vorig jaar eerst de 25 km gereden en daarna de 48 km. 73 km in het totaal en steeds kunnen rijden op een weinig bevolkt parcours. (Iets wat ik vaak doe wanneer er een lange autorit bij komt kijken.) Dit jaar jammer genoeg niet, wegens andere verplichtingen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten