03.02.2019 - Hoogstraten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

03.02.2019 - Hoogstraten

Bericht door Den Bees »

Wat moeten we hier over weten ?
kouws
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 24 dec 2016 18:43

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door kouws »

WTC-MTB DEN EEL aanwezigin Hoogstraten volgende week in Ravels
chickmagnet
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 13:55
Rijdt met: Sensa fiori pro

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door chickmagnet »

dat vettig kan worden ?!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door Den Bees »

chickmagnet schreef:dat vettig kan worden ?!
Hoe vettiger hoe prettiger
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door Strijkijzer »

De zoekfunctie geeft de rit van vorig jaar weer:

viewtopic.php?f=2&t=145568&hilit=hoogstraten" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier ook meer info:

https://hwt.cycloclub.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obelix
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 05 sep 2008 16:18
Rijdt met: Specialized EPIC 29

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door Obelix »

Is er al iets geweten van de man die onwel is geworden enkele km voor het einde?
Samen met een vriend waren we er als eerste bij en diende samen met nog enkele bezorgde bikers de eerste zorgen toe. Zag er op het einde, zelfs na de komst van de ambulance & MUG, wel niet zo goed uit.
Hopen het beste.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door Den Bees »

Ondanks het het vele regen en sneeuw van de afgelopen dagen lag het er perfect bij , seingevers was een pluspunt , bevoorrading meer dan voldoende , fietsbewaking is eigenlijk niet perfect met de elastiekjes.

Dit is nu al de 2de maal dit jaar dat ik op een VTT een reanimatie tegenkom , ik hoop dat het evengoed afloopt met deze man , je word er toch ff stil van hoor.
spetser
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 10:36
Rijdt met: Granville Evo

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door spetser »

Ondanks de vele regen en sneeuw van de voorbije dagen lag het er nog bijzonder goed bij. Bevoorrading en afpijling was ook weer dik in orde.
Wat die man betreft heb ik geen info maar toen ik van Hoogstraten terug naar Merksplas reed stond er wel een rood tentje aan het voetbalveld an de gevangenis van Hoogstraten wat wel niet veel goeds voorspeld. Ook een brandweerwagen en twee politiewagens tegen de grote baan.
Voor de rest heb ik me goed geamuseerd en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door Den Bees »

spetser schreef:Ondanks de vele regen en sneeuw van de voorbije dagen lag het er nog bijzonder goed bij. Bevoorrading en afpijling was ook weer dik in orde.
Wat die man betreft heb ik geen info maar toen ik van Hoogstraten terug naar Merksplas reed stond er wel een rood tentje aan het voetbalveld an de gevangenis van Hoogstraten wat wel niet veel goeds voorspeld. Ook een brandweerwagen en twee politiewagens tegen de grote baan.
Voor de rest heb ik me goed geamuseerd en tot volgend jaar.
Het voorval was niet aan het voetbalveld , was ongeveer 1,5 km van het einde
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: 03/02/2019 Hoogstraten

Bericht door StrammerMax »

Wij hebben de rode tent en de hulpdiensten ook zien staan achter de gevangenis van Hoogstraten. Ik ben gestopt om te vragen of er iets was voorgevallen met een mountainbiker. De man aan wie ik het vroeg ben ik nadien nog tegengekomen aan de aankomst. Hij wist me toen te zeggen dat de onfortuinlijke mountainbiker overleden is door een hartaderbreuk. Men heeft nog geprobeerd van te reanimeren maar die pogingen waren vruchteloos. Het leven van deze mens eindigde op luttele kilometers van de aankomst...
Plaats reactie