Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 03/02/2019 Hoogstraten

03/02/2019 Hoogstraten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht za 02 feb 2019 12:48
Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6
Wat moeten we hier over weten ?

Bericht za 02 feb 2019 15:57
kouws Mountainbiker

WTC-MTB DEN EEL aanwezigin Hoogstraten volgende week in Ravels

Bericht za 02 feb 2019 18:49
chickmagnet Mountainbiker

Mijn bike: Sensa fiori pro
dat vettig kan worden ?!

Bericht za 02 feb 2019 19:17
Mountainbiker

chickmagnet schreef:
dat vettig kan worden ?!

Hoe vettiger hoe prettiger

Bericht za 02 feb 2019 20:08
Strijkijzer Avatar gebruiker
Mountainbiker

De zoekfunctie geeft de rit van vorig jaar weer:

viewtopic.php?f=2&t=145568&hilit=hoogstraten

Hier ook meer info:

https://hwt.cycloclub.be/

Bericht zo 03 feb 2019 17:42
Obelix Mountainbiker

Mijn bike: Specialized EPIC 29
Is er al iets geweten van de man die onwel is geworden enkele km voor het einde?
Samen met een vriend waren we er als eerste bij en diende samen met nog enkele bezorgde bikers de eerste zorgen toe. Zag er op het einde, zelfs na de komst van de ambulance & MUG, wel niet zo goed uit.
Hopen het beste.

Bericht zo 03 feb 2019 17:55
Mountainbiker

Ondanks het het vele regen en sneeuw van de afgelopen dagen lag het er perfect bij , seingevers was een pluspunt , bevoorrading meer dan voldoende , fietsbewaking is eigenlijk niet perfect met de elastiekjes.

Dit is nu al de 2de maal dit jaar dat ik op een VTT een reanimatie tegenkom , ik hoop dat het evengoed afloopt met deze man , je word er toch ff stil van hoor.

Bericht zo 03 feb 2019 19:42
spetser Mountainbiker

Mijn bike: Granville Evo
Ondanks de vele regen en sneeuw van de voorbije dagen lag het er nog bijzonder goed bij. Bevoorrading en afpijling was ook weer dik in orde.
Wat die man betreft heb ik geen info maar toen ik van Hoogstraten terug naar Merksplas reed stond er wel een rood tentje aan het voetbalveld an de gevangenis van Hoogstraten wat wel niet veel goeds voorspeld. Ook een brandweerwagen en twee politiewagens tegen de grote baan.
Voor de rest heb ik me goed geamuseerd en tot volgend jaar.

Bericht zo 03 feb 2019 20:26
Mountainbiker

spetser schreef:
Ondanks de vele regen en sneeuw van de voorbije dagen lag het er nog bijzonder goed bij. Bevoorrading en afpijling was ook weer dik in orde.
Wat die man betreft heb ik geen info maar toen ik van Hoogstraten terug naar Merksplas reed stond er wel een rood tentje aan het voetbalveld an de gevangenis van Hoogstraten wat wel niet veel goeds voorspeld. Ook een brandweerwagen en twee politiewagens tegen de grote baan.
Voor de rest heb ik me goed geamuseerd en tot volgend jaar.

Het voorval was niet aan het voetbalveld , was ongeveer 1,5 km van het einde

Bericht zo 03 feb 2019 22:46
StrammerMax Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Wij hebben de rode tent en de hulpdiensten ook zien staan achter de gevangenis van Hoogstraten. Ik ben gestopt om te vragen of er iets was voorgevallen met een mountainbiker. De man aan wie ik het vroeg ben ik nadien nog tegengekomen aan de aankomst. Hij wist me toen te zeggen dat de onfortuinlijke mountainbiker overleden is door een hartaderbreuk. Men heeft nog geprobeerd van te reanimeren maar die pogingen waren vruchteloos. Het leven van deze mens eindigde op luttele kilometers van de aankomst...

Volgende

Keer terug naar Toertochten