24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: WEMMELSE TOERTOCHT 24/02/2019

Bericht door Den Bees »

Deze nog nooit gedaan , ik ben in blijde verwachting.
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door slijkridder »

Ook present,hopelijk wa warmer als vorig jaar,toen wast min7.
francesco II
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 13 jul 2012 23:14
Rijdt met: ne zwarte

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door francesco II »

waar kan je inpikken komende van meldert/asse-ter-heide?

thx
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door Schoupabiker »

Denk dat modderbandjes thuis mogen blijven. Dikke winterjassen ook...
Het wordt een top-lente-editie!
Tot morgenvroeg
SCHOVIE
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 16 feb 2009 13:21
Rijdt met: Rider

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door SCHOVIE »

Franscesco

Je kan inpikken in de Notstraat.

Tor morgen en veel fietsgenot en niet vergeten : aan de aankomst een lekkere hotdog.
ivovlo
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 20:03
Rijdt met: mountain roller - rohloff

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door ivovlo »

Goede tocht maar barslechte organisatie. Geen bewaakte parking ad inschrijving. De eerste bevoorrading was leeg (zijn er daar winkels om iets bij te kopen?), op de tweede bevoorrading moet ge uw fiets weer onbewaakt achterlaten of geen eten. En de info op voorhand? Grote toer 450 hm! 700 ja.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door DDT-STAS »

Met zo'n prachtig weertje was het écht genieten :-D
Wij hadden 55km en 560htm
Bij de inschrijving leggen wij onze mtb's steeds samen vast met een eigen slotje..
ook wij hadden onze bedenkingen bij de bevoorrading...
op de eerste was er de keuze tussen water, cola en ice tea...nergens iets van sportdrank te bespeuren...
op de 2e moest ge inderdaad de fiets onbewaakt achterlaten...wij hadden dus ons slotje bij maar ik begrijp dat dit toch wel vervelend is wetende dat er af en toe een mtb van eigenaar verwisseld [-X [-X

Niettegenstaande had ik de indruk dat de organisatie wel hun best heeft gedaan =D>
Tot de volgende!
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door slijkridder »

Had ook n goei 700hgm,prima tochtje,de 2e bevooraading kon idd beter,me goed geamuseerd en Merci voor de gratis hotdog.
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door Schoupabiker »

Ik snap dat je niet alles in de hand hebt, zeker het zaaaalige weertje niet, maar het kon beter (Neeje niet het weer, de organisatie).
Om 10u vertrokken voor de grote toer. Het parcours lag er perfect bij, alsof het lente was (is). De eerste bevoorrading ... ooops leeg, enkel water. Afin doet ook deugd. Verder op en neer naar Mollem. Bevoorrading 2 was alleszins wel in orde (je kan klagen over de ontbrekende sportdrank, maar aan “eten” genoeg: lekkere bodding, cake, verschillende wafels, appels en appelsien... ) dat is meer dan ok. En daarna volgen nog zowat 24 pittige km. Ik had mijn hoofd op de 450hm ingesteld en wat sneller gestart. Bleken dan toch meer dan 600hm bij aankomst. Maar ik heb er van genoten! Al mocht hier en daar een pijltje wat duidelijker de weg aangeven.
De hotdog zal ik volgend jaar moeten vangen, want die waren ook ribbedebie. Maar een bewaakte fietsparking was er dan wel. En een zonneterras voor nen apres.
De organisatie moet hier zeker uit leren, want het glooiende parcours is echt een aanrader.
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: 24.02.2019 - Wemmel - Wemmelse toertocht

Bericht door corragio »

Parcours was idd mooi, 56km, effectief 700hm ipv de voorspelde 450hm, maar das mooi meegenomen, MAAR, zoals velen zullen bevestigen... nog nooit zo een bevoorrading gezien jammer genoeg, 1e idd enkel beetje water dus gewoon doorgereden, tweede enorm lang aanschuiven om in een gebouw te gaan en dan in feite niks meer te vinden buiten beetje drank en een klein stukje banaan... er werd daar meteen gezegd dat er veel meer volk was dan gepland, maar dan nog, je kan toch ergens wat gaan bijkopen even? Iedereen betaalt er tenslotte toch voor..
Alsook de hotdogs waren op bij de aankomst :-/

Dus idd een belangrijk punt voor de organisatie om mee te nemen naar de volgende, maar ik zal zeker weer aanwezig zijn (met wat extra bevoorrading desnoods op zal zelf ;-)

Mooie toer en super weertje!
Was vermoeiender dan verwacht.
Plaats reactie