20.01.2019 - Brasschaat - VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

20.01.2019 - Brasschaat - VTT

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Te Brasschaat, de Vtt Brasschaat georganiseerd door de Royal Antwerp Bicycle Club (RABC)
Bij de GIB (Gemeentelijk Instituut Brasschaat)
deze is gevestigd aan Door Verstraetelei 50, Brasschaat

Douches en Kleedkamers gescheiden voor heren en dames. afspuitstand en bevoorrading plus bewaakte fietsparking



Afstanden 15km - 35km - 45 km

€ 3 voor leden en € 5 voor niet leden
Kids gratis 16 jaar ; € 2
Laatst gewijzigd door El Toro Cycling Club HB op di 15 jan 2019 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door dirty »

Let op !
Er kan een misverstand zijn betreffende de inschrijvingsprijzen , normaal gezien zijn de vwb tarieven aangepast vanaf 1 januari 2019
€ 4 voor leden en € 6 voor niet leden
Kids gratis 16 jaar ; niet leden kids € 2

Verschillende clubs weten dit zelfs niet omdat in het verleden de datum vanaf 1 maart was .
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door Stevestrong »

El Toro Cycling Club HB schreef:Te Brasschaat, de Vtt Brasschaat georganiseerd door de Royal Antwerp Bicycle Club (RABC)
Bij de GIB (Gemeentelijk Instituut Brasschaat)
deze is gevestigd aan Door Verstraetelei 50, Brasschaat

Douches en Kleedkamers gescheiden voor heren en dames. afspuitstand en bevoorrading

Let op : Ook hier is geen bewaakte fietsenstalling en ook hiet jatten ze gewoon fietsen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, nogmaals : Let op

Afstanden 15km - 35km - 45 km

€ 3 voor leden en € 5 voor niet leden
Kids gratis 16 jaar ; € 2
Ik meen mij hier toch een bewaakte fietsenstalling te herinneren. Rechts naast de ingang van het inschrijvingslokaal.
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door petruske »

zie op de kalender toch nog verschillen vwb tochten staan aan 3en 5 euro,niet dat ik daar problemen mee heb zenne zelfs op site van vwb vindt ik er niks van terug ,maar wat is nudie éné euro meer voor het plezier dat we er voor terug krijgen
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door Bebop »

:off: dixit vwb reglementen: De tarieven gelden als maxima, minder vragen mag. De tarieven voor niet-leden moeten steeds 2 € hoger zijn dan deze van de leden.
:off:
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Stevestrong schreef:
El Toro Cycling Club HB schreef:Te Brasschaat, de Vtt Brasschaat georganiseerd door de Royal Antwerp Bicycle Club (RABC)
Bij de GIB (Gemeentelijk Instituut Brasschaat)
deze is gevestigd aan Door Verstraetelei 50, Brasschaat

Douches en Kleedkamers gescheiden voor heren en dames. afspuitstand en bevoorrading

Let op : Ook hier is geen bewaakte fietsenstalling en ook hiet jatten ze gewoon fietsen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, nogmaals : Let op

Afstanden 15km - 35km - 45 km

€ 3 voor leden en € 5 voor niet leden
Kids gratis 16 jaar ; € 2
Ik meen mij hier toch een bewaakte fietsenstalling te herinneren. Rechts naast de ingang van het inschrijvingslokaal.
Afgaande op de voor mij op dat moment beschikbare informatie ging ik er naar nu blijkt per abuis vanuit dat hier geen bewaakte fietsparking aanwezig zou zijn.
Van de website van de RABC weet ik nu dat die er wel is.
Excuses hiervoor, ga het herstellen.
Bedankt voor uw alertheid.
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

dirty schreef:Let op !
Er kan een misverstand zijn betreffende de inschrijvingsprijzen , normaal gezien zijn de vwb tarieven aangepast vanaf 1 januari 2019
€ 4 voor leden en € 6 voor niet leden
Kids gratis 16 jaar ; niet leden kids € 2

Verschillende clubs weten dit zelfs niet omdat in het verleden de datum vanaf 1 maart was .
Prijzen zijn wel zoals eerst vermeld, gelukkig maar, anders zou ik wel een hele grote domoor zijn :oops:

€ 3 en € 5 volgens website RABC
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door petruske »

sorry over gezien ,en wist niet dat da bij regelmenten stond dus dat is uitgeklaard(t)
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1583
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door dirty »

Tarieven VWB zijn wel degelijk veranderd sinds 1 januari 2019 , ik heb deze namiddag nog contact gehad met VWB maar is niet van toepassing op deze tocht .

#-o Brasschaat RABC is blijkbaar bij Cycling Vlaanderen , vroeger organiseerde de andere club de Brasschaatse Wielertoeristen een vtt,vandaar de verwarring .
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 20/01/2019 Vtt Brasschaat

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

dirty schreef:Tarieven VWB zijn wel degelijk veranderd sinds 1 januari 2019 , ik heb deze namiddag nog contact gehad met VWB maar is niet van toepassing op deze tocht .

#-o Brasschaat RABC is blijkbaar bij Cycling Vlaanderen , vroeger organiseerde de andere club de Brasschaatse Wielertoeristen een vtt,vandaar de verwarring .
Royal Antwerp Bicycle Club organiseert deze tocht al weer voor het zevende jaar.
Daarvoor was de organisatie in handen van TC76,
Overigens is RABC de oudste wielerclub van België, opgericht in 1882, in haar schoot werd ook de Belgische wielerbond opgericht. Prominente leden uit de oude doos,Rik van Steenbergen, Louis Proost, Paul de Paepe en uit het iets minder grijze verleden Ludo Peeters, maar dit geheel terzijde.
Plaats reactie