13.01.2019 - Hasselt - W-Bikes TT Kiewit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Beny »

Prima tocht
Dit jaar in omgekeerde richting en vond ik best wel prima
De laatste 10km pas beginnen te regenen
Ondergrond was voor het overgrote deel prima berijdbaar
Hier en daar wel wat zompige zwaardere stukken
Velen zijn vandaag niet afgezakt naar Hasselt voor deze tocht
Dat was duidelijk merkbaar aan de start en op het parcours
Voor zij die er wel waren konden er daardoor meer van genieten :-D
Raf_A
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 26 apr 2018 13:04

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Raf_A »

Een dikke proficiat aan de organisatie!

Eén van mijn fietsmakkers geveld door mechanische problemen waardoor hij niet verder kon, netjes opgehaald door de organisatie en aan de sporthal terug afgezet.
De tocht was de moeite, en ondanks het weer goed berijdbaar.

Tot volgend jaar!
Oxygen
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 28 okt 2004 21:49
Rijdt met: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Oxygen »

Zalig ritje, zoals elk jaar! Het parcours mag best wel wat modderig zijn deze tijd van het jaar, anders kunnen we beter gaan spinnen in de fitnesszaal! :lol:

Onderweg een fotograaf kiekjes zien schieten. Komen de foto's ergens online?

Merci aan de organisatie en tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Geoffe »

zaskarpro schreef:
Geoffe schreef:Zalig tochtje alweer met echt fijne passages (op de 50 km)
Op het eind goed nat geworden maar dat kon de pret niet bederven
MERCI aan de organisatie
Uiteindelijk is het parcours nog best pittig geworden door de nachtelijke regen die er gevallen was.
Mooi om te horen dat het parcours goed onthaald is.
Dikke mercie nog voor de opkomst in deze barre weersomstandigheden vanochtend.
=D> =D> =D>
Op den teut in de regen had wel eens iets ;-)
Ik had eerder compassie met de mannen die alle pijltjes nog moesten ophalen.
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door pexexpres »

Mooie tocht, had 'm in deze richting nog niet gereden, was precies beter.
Met zo'n weer zie je enkel de echte bikers opdagen en is het veel aangenamer rijden, geen voorbijvliegende snelheidsduivels :-) , die zijn bang van water blijkbaar :P
Voordeel van de mindere opkomst , geen file in de vele technische draai en keer stukjes.
Niks dan lof voor de organisatie die in zulks weer ons toch een leuke voormiddag voorschotelen.
Aan de bevoorrading was het zeer gezellig met een muziekje en lachende gezichten :-({|= =D>
De plaats was misschien iets minder ideaal zo op een openbaar fietspad. Nu met het druilerig weer waren er weinig andere fietsers maar degenen die er toch passeerden moesten serieus oppassen want fietspad stond vol met vuile mtb'ers.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door zaskarpro »

Oxygen schreef:Zalig ritje, zoals elk jaar! Het parcours mag best wel wat modderig zijn deze tijd van het jaar, anders kunnen we beter gaan spinnen in de fitnesszaal! :lol:

Onderweg een fotograaf kiekjes zien schieten. Komen de foto's ergens online?

Merci aan de organisatie en tot volgend jaar!
Even de site http://www.w-bikes.be/" onclick="window.open(this.href);return false; in het oog houden ervoor.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Edlisjas »

pexexpres schreef:Mooie tocht, had 'm in deze richting nog niet gereden, was precies beter.
Met zo'n weer zie je enkel de echte bikers opdagen en is het veel aangenamer rijden, geen voorbijvliegende snelheidsduivels :-) , die zijn bang van water blijkbaar :P
Voordeel van de mindere opkomst , geen file in de vele technische draai en keer stukjes.
Niks dan lof voor de organisatie die in zulks weer ons toch een leuke voormiddag voorschotelen.
Aan de bevoorrading was het zeer gezellig met een muziekje en lachende gezichten :-({|= =D>
De plaats was misschien iets minder ideaal zo op een openbaar fietspad. Nu met het druilerig weer waren er weinig andere fietsers maar degenen die er toch passeerden moesten serieus oppassen want fietspad stond vol met vuile mtb'ers.
Dus iemand die niet van modder houd is volgens jou geen echte biker? Beetje kort door de bocht.
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door pexexpres »

gewoon een vaststelling.
Regen of modder = weinig bikers. waarom?
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Edlisjas »

pexexpres schreef:gewoon een vaststelling.
Regen of modder = weinig bikers. waarom?
Zelf rij ik absoluut niet graag in de regen en al zeker niet in de modder. Ik heb gistervoormiddag 2 uur op mijn Wahoo Kickr gereden, 60 km en 1000 hm gedaan via Zwift. Aan de TV, muziek op en lekker warm. Ik zou niet weten waarom ik mijn materiaal naar de kl*ten moet rijden en een fiets moet poetsen, auto vuil, thuis aankomen, kledij volledig onder het slijk en dan dan nog een uur werk hebben om de fiets fatsoenlijk te poetsen, auto proper te maken en kledij moet uitspoelen vooraleer in het wasmachine te steken...neen, dank u. Ik heb in 2018 ongeveer 11050 km gereden en geen moddertochten.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: 13-01-2019 - Hasselt -W-Bikes TT Kiewit

Bericht door Headshot »

Edlisjas schreef:
pexexpres schreef:gewoon een vaststelling.
Regen of modder = weinig bikers. waarom?
Zelf rij ik absoluut niet graag in de regen en al zeker niet in de modder. Ik heb gistervoormiddag 2 uur op mijn Wahoo Kickr gereden, 60 km en 1000 hm gedaan via Zwift. Aan de TV, muziek op en lekker warm. Ik zou niet weten waarom ik mijn materiaal naar de kl*ten moet rijden en een fiets moet poetsen, auto vuil, thuis aankomen, kledij volledig onder het slijk en dan dan nog een uur werk hebben om de fiets fatsoenlijk te poetsen, auto proper te maken en kledij moet uitspoelen vooraleer in het wasmachine te steken...neen, dank u. Ik heb in 2018 ongeveer 11050 km gereden en geen moddertochten.

volledig mee eens...
Plaats reactie