05.01.2019 - Sijsele - 24e VTT ‘De Acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikkenik
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: do 28 okt 2010 10:20
Rijdt met: trek

05.01.2019 - Sijsele - 24e VTT ‘De Acht van Sijsele

Bericht door ikkenik »

SIJSELE 05/01/2019 Start: 8.30-14.00
24ste VTT ‘De Acht van Sijsele‘ : Een afwisselende tocht in en rond Sijsele georganiseerd door WTC Olympia Sijsele. Het parcours leidt langs de spoorwegbedding naar de dreven van Donk-Maldegem. Dit samen met de passages op de gevreesde ‘Oedelem Berg’ en een doortocht in Ryckeveldebos – met de unieke en éénmalige passage doorheen het militair domein – maken van deze tocht een niet te missen afspraak op de winter-VTT kalender. Verschillende privédomeinen zijn enkel voor deze dag toegankelijk. De parcoursbouwers stellen alles in het werk om elk jaar enkele nieuwe stroken aan te snijden. Daarnaast geeft de zandbodem ons een vlot berijdbaar parcours bij welke weersomstandigheden dan ook. Onderweg zijn er 2 controles voor de grote afstand en 1 bevoorrading met fruit (banaan, sinaasappel), drank (isotonische drank, warme thee) en voedsel (cake, wafel, rozijnen, chocolade,…). Na de rit kan in de cafetaria gezellig nagekaart worden met een drankje en een gratis pannenkoek.
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: Sijsele

Bericht door Fitzy »

Wacky's komen af !
sjamabandi
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 19 sep 2016 21:45

Re: Sijsele

Bericht door sjamabandi »

Mooie toertocht met heelwat offroad km. Vooral rond oedelem met sluitstuk in ryckevelde fiets je in een zeer mooie omgeving. De organisatie voorzag ook in twee verzorgde bevoorradingen. De rij aan de afspuitstand was mij iets te lang zodat het fietsje thuis werd gepoetst. Deze toertocht noteer ik in mijn agenda voor (hopelijk) volgend jaar. Proficiat aan de organisatie en zijn routebouwer!
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: Sijsele

Bericht door Christ D. »

Organisatie die de moeite doet , dit was top ! (voor de streek)
Plaats reactie