Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 06.01.2019 - Londerzeel

06.01.2019 - Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht ma 07 jan 2019 15:06
Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6 , Trek 6700
siemenmoens schreef:
Alles zou in orde zijn met collega biker!
nog een paar dagen in de kliniek ter observatie.

Wat een geruststelling , zag er op dat moment toch maar nar uit hoor , mijn zin om toen verder te fietsen was snel voorbij , maar blij dat alles gaat goed komen :-)

Bericht do 10 jan 2019 17:14
palmbiker Mountainbiker

Mijn bike: scott scale 940 en bmc team elite 2
Wij zijn bijzonder verheugd om te kunnen melden dat de deelnemer die zondag getroffen werd door hartfalen het momenteel goed stelt.
Wij hadden gisteren telefonisch contact met zijn echtgenote en hebben hem namens MTB Palmvelden een heel spoedig herstel toegewenst.
Wij willen heel in het bijzonder ook de twee deelnemers - brandweerlieden van Londerzeel - bedanken die de ongelukkige deelnemer onmiddellijk de eerste zorgen hebben toegediend.
Gelukkig... eind goed... al goed!

Namens MTB Palmvelden

Bericht do 10 jan 2019 17:32
Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6 , Trek 6700
palmbiker schreef:
Wij zijn bijzonder verheugd om te kunnen melden dat de deelnemer die zondag getroffen werd door hartfalen het momenteel goed stelt.
Wij hadden gisteren telefonisch contact met zijn echtgenote en hebben hem namens MTB Palmvelden een heel spoedig herstel toegewenst.
Wij willen heel in het bijzonder ook de twee deelnemers - brandweerlieden van Londerzeel - bedanken die de ongelukkige deelnemer onmiddellijk de eerste zorgen hebben toegediend.

Namens MTB Palmvelden

=D> =D> =D>

Bericht do 10 jan 2019 22:29
DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned

Bericht vr 11 jan 2019 20:39
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
palmbiker schreef:

Namens MTB Palmvelden

Dit is leuk te horen

Vorige

Keer terug naar Toertochten