30.12.2018 - Houthalen - C4H

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door frits motaar »

idd veel volk en dito bosfiles.
Meestal was er niets te zien waarom er een file was, of het moest aan dat omgevallen boompje liggen.
Aan de bewuste "brugjes" stapte iedereen af, met de nodige file als gevolg, ik reed er gewoon over en door de modder met mijn 16kg zware Diamond, het mag al erger zijn eer ik afstap. :-"
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door AlReDo »

Ik heb me heel goed geamuseerd in wat leek een eindeloze stroom van singletracks en/of bospaden. Ook enkele verrassende technische stukken. Organisatie geen opmerkingen, afpijling was goed maar dat type pijltjes is niet altijd even goed zichtbaar. 1x gemist, maar snel kunnen corrigeren.

Dikke proficiat aan de parcourmeesters, dit was echt super plezant! Een schitterende regio.

Ik ben in het begin 'geflitst' waar komen de foto's online?
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door witte »

HolaPola, wat was me dat. :-D

Goed weer, droog parcours, enthousiaste fietsers a volanté,....en gezellige après. =D>
Echt, het doet ons enorm veel deugd om zoveel positieve commentaren te krijgen. (o)
Wel is het zo dat de vroege en latere starters zich het best hebben kunnen uitleven.
Ons parcours bevat nu eenmaal veel singletracks en enkele technische passages waardoor het moeilijker wordt bij drukkere omstandigheden om te passeren. Maar ja het heeft ook wel iets zo'n gezelligs die drukte op het parcours. :lol:
+/- 1500 deelnemers is ook niet niks hee. :wink:
Iedereen van harte bedankt en een heel fijn uiteinde gewenst namens de hele crew van C4H (o) (o) (o)
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door witte »

AlReDo schreef:Ik heb me heel goed geamuseerd in wat leek een eindeloze stroom van singletracks en/of bospaden. Ook enkele verrassende technische stukken. Organisatie geen opmerkingen, afpijling was goed maar dat type pijltjes is niet altijd even goed zichtbaar. 1x gemist, maar snel kunnen corrigeren.

Dikke proficiat aan de parcourmeesters, dit was echt super plezant! Een schitterende regio.

Ik ben in het begin 'geflitst' waar komen de foto's online?
Foto's verschijnen binnenkort op de site van Marc indestege.
Gebruikersavatar
joske77
Mountainbiker
Berichten: 1139
Lid geworden op: za 28 jun 2008 17:44
Rijdt met: Nicolai Argon RoCC '11

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door joske77 »

super tocht gereden, van alles wat erin, singletracks, korte klimmetjes, technische passages, files :-)
dikke proficiat aan de organisatie en bedankt voor de leuke zondagvoormiddag.
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door Flupke70 »

Plezant nooit vervelend parcour met zeer veel crossen en singletracks....alleen was er een duuzend man teveel op #-o
Op 15j nooit zoveel files meegemaakt...en dat zal zich wellicht ook laten gevoelen naar inschrijvingen volgend jaar toe....maar ik zal er wellicht wel terug bij zijn :wink:
Aan iedereen de beste wensen en nog veel bikegenot! :bounce:
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door pexexpres »

Zeer mooi parcours en perfect afgepijld (linten, witte strepen en veeel pijltjes =D> ) , rest van organisatie ook top.
File rijden, tja, op een ander uur proberen te vertrekken zou ik zeggen want de mooie singletracks kan je moeilijk schrappen he.
Ik zat om 8h30 op de fiets en heb geen noemenswaardige files gehad.
Stoor me wel aan de mentaliteit tegenwoordig. Ik rijd al meer dan 25j met de mtb en ben ondertussen een redelijke slak tov de jeugdige bikers en wordt dus constant voorbijgesnord, waar ik geen probleem mee heb, wel vind ik het erg dat NIEMAND nog waarschuwt dat 'm voorbij komt. Meermaals geschrokken, moeten bijsturen of zelfs remmen voor iemand die mij kost wat kost voorbij wil. Aan de meer dan 100 personen die mij gepasseerd zijn, volgende keer graag een kleine verwittiging , zoals het vroeger wel gebeurde. (Ben nu waarschijnlijk een ouwe zaag maar ja, dan is da maar)
Iedereen veel bikeplezier in 2019.
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door Flupke70 »

pexexpres schreef: Stoor me wel aan de mentaliteit tegenwoordig. Ik rijd al meer dan 25j met de mtb en ben ondertussen een redelijke slak tov de jeugdige bikers en wordt dus constant voorbijgesnord, waar ik geen probleem mee heb, wel vind ik het erg dat NIEMAND nog waarschuwt dat 'm voorbij komt. Meermaals geschrokken, moeten bijsturen of zelfs remmen voor iemand die mij kost wat kost voorbij wil. Aan de meer dan 100 personen die mij gepasseerd zijn, volgende keer graag een kleine verwittiging , zoals het vroeger wel gebeurde. (Ben nu waarschijnlijk een ouwe zaag maar ja, dan is da maar)
Iedereen veel bikeplezier in 2019.
[-X Nee is nie zagen maar een terechte opmerking
Ik betrap er mezelf soms wel eens op dat ik voorbij steek op een moment en plaats waarvan ik dan nadien dacht...djuu ik had beter nog 100m gewacht en ook (beter) geroepen. #-o
Meteen een goed voornemen om dit jaar beter te doen :-)
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door pexexpres »

Flupke70 schreef:
pexexpres schreef:

[-X Nee is nie zagen maar een terechte opmerking
Ik betrap er mezelf soms wel eens op dat ik voorbij steek op een moment en plaats waarvan ik dan nadien dacht...djuu ik had beter nog 100m gewacht en ook (beter) geroepen. #-o
Meteen een goed voornemen om dit jaar beter te doen :-)
=D> =D>
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 30.12.2018 - Houthalen C4H

Bericht door frits motaar »

Flupke70 schreef:
pexexpres schreef: Stoor me wel aan de mentaliteit tegenwoordig. Ik rijd al meer dan 25j met de mtb en ben ondertussen een redelijke slak tov de jeugdige bikers en wordt dus constant voorbijgesnord, waar ik geen probleem mee heb, wel vind ik het erg dat NIEMAND nog waarschuwt dat 'm voorbij komt. Meermaals geschrokken, moeten bijsturen of zelfs remmen voor iemand die mij kost wat kost voorbij wil. Aan de meer dan 100 personen die mij gepasseerd zijn, volgende keer graag een kleine verwittiging , zoals het vroeger wel gebeurde. (Ben nu waarschijnlijk een ouwe zaag maar ja, dan is da maar)
Iedereen veel bikeplezier in 2019.
Nee is niet zagen maar een terechte opmerking ...

Dit is al net zo als op de weg met de auto's,
daar kennen ze de laatste jaren ook géén pinkers (richtingaanwijzer) meer... #-o
Plaats reactie