31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BikerCM29
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 26 aug 2017 16:27

Re: 31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Bericht door BikerCM29 »

Ge moet het toch maar durven. De eigenaar kunt ge in de gaten houden wanneer die gaat inschrijven, maar er staat veel volk rond die stalling en ge kunt nooit weten wie die bike 'kent'.
Gebruikersavatar
Deltabikers Arendonk
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: za 28 jan 2017 19:00

Re: 31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Bericht door Deltabikers Arendonk »

Wij zetten met onze toertocht de buitenkant van de fietsstalling altijd af met Heras hekken voorzien van zwarte doek (indien voorradig). Dit verkleind al de mogelijkheid om een fiets over een nadarhek te zetten en daar dan te laten aanpakken door een mededader. Ook gebruiken wij tie-raps om het nummer vast te maken aan de fiets. Maar ja, wie echt van slechte wil is vind voor alles wel een oplossing om een fiets te kunnen pikken.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Bericht door _Knarf_ »

Viel me in Lummen ook al op dat ge daar zonder enig probleem met een oud wrak kon binnenlopen, en met een topmodel kon buitengaan.

Kunt ge even goed geen fietsstalling voorzien.

Hopelijk komt de fiets terecht.
Michaël
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: di 30 dec 2008 22:56
Rijdt met: Canyon

Re: 31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Bericht door Michaël »

Ik ben in Eisden in de cité opgegroeid en zou zo’n dure fiets gewoon niet alleen laten, fietsenstalling of niet... ( of slot voorzien, of tracker). Te meer daar het niet de eerste keer is dat het daar in Retie gebeurt.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 671
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Bericht door Den jjag »

Filmpje van de rit:

" onclick="window.open(this.href);return false;
spetser
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 10:36
Rijdt met: Granville Evo

Re: 31.12.2018 - Retie - MTB Tocht

Bericht door spetser »

Op oudejaarsdag ook naar retie voor de laatste tocht van het jaar. Wederom een mooie tocht, voor mijn part een van de mooiste van de kempen. Alles was in orde. Wel zeer druk waardoor het wel wa filerijden was bij momenten. Vooral het allerlaatste bosje ging het van geen meter vooruit. Maar heb me goed geamuseerd. Tot volgend jaar
Plaats reactie