30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mtbwim
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 01 sep 2008 19:12
Rijdt met: black/red

Re: 30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Bericht door mtbwim »

Waar zijn de foto's terug te vinden die onderweg genomen zijn?
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Re: 30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Bericht door bieste »

Dirk-de-moozeduvel schreef: Zeker jammer dat de pijlen op het einde zoek waren en langs alle kanten stonden te wijzen. Wie doet nu zoiets? We waren daar met tientallen MTB'ers weg en weer aan het rijden op zoek naar de aankomst. We zijn dan ook niet meer langsgereden voor afspuit/douche/après. Doodjammer voor de organisatoren. Niet opgeven, mannekes!
Daarom jammer dat er niet op alle tochten een GPX file beschikbaar is. Er is altijd wel iemand tussen met een GPS en die kan de rest dan de juiste kant opsturen. De meeste organisatoren doen dit niet ivm privé stukken, maar zoveel tochten zijn er nu toch ook niet waar heel veel privé stukken inzitten. En het vermijdt een heleboel ellende en gefrustreerde bikers.
rogiersr
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 17:04
Rijdt met: Cube

Re: 30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Bericht door rogiersr »

Hallo,
eerst en vooral bedankt voor je reactie.
Wat die baggerstrook betreft had ik meer dan een half uur gewerkt om met takkenschaar bramen en takken te verwijderen om links een berijdbaar pad te hebben. De meesten hebben dit genomen en hadden dus geen last van de onberijdbare strook. Als je echter aan het begin direct rechts in de bagger ging kon je er niet meer uit. Ik zal volgend jaar een lint spannen zodat je onmogelijk in de bagger kunt terecht komen. Deze strook kan ik niet ontwijken want ik mag op geen andere plek de Wetterse steenweg oversteken op politiebevel. Deze strook is de enige weg voor 3 km veldwegels ... Een parcours bouwen is niet zo simpel als men denkt maar ik hou steeds rekening met commentaren.
Goede commentaren lijden tot betere parcours en bepijling.
Wat die verdraaide pijlen betreft: Bedankt voor je begrip want ik had goesting om er mee te stoppen. Zeker 30 pijlen werden gestolen/weggegooid of verdraaid. We controleren nochtans 's morgens het ganse parcours. Maar tijdens de rit moeten er een aantal pijlen verdraaid zijn. Volgend jaar gaan we nog meer controleren!
rogiersr
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 17:04
Rijdt met: Cube

Re: 30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Bericht door rogiersr »

Wat gpx files betreft het volgende: we hebben 3 afstanden met een splitsing zwaar/licht. Dat zijn al 6 gpx files. soms moeten we zware stroken bij slecht weer ook opsplitsen in zwaar/licht zoals vorig jaar toen we zo 3 extra splitsingen hadden. Alle combinaties geven dan al rap tientallen mogelijkheden en gpx files.
Ik ben wel bereid één gpx file ter beschikking te stellen voor de zwaarste variante van de 47 km.
Mvg
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Bericht door marie 66 »

mtbwim schreef:Waar zijn de foto's terug te vinden die onderweg genomen zijn?
Ik heb onderweg hier en daar sfeerbeeldjes genomen :-D
Bij deze een uitnodiging om ze te bekijken;
http://mccfoto.wixsite.com/marie66/biking-cycling

Moesten er mensen zijn die ik gefotografeerd heb en je vind jezelf niet terug, dan zullen de foto's onscherp geweest zijn, die heb ik weggegooid :(
Het was donker weer -we zitten in de kortste en donkerste dagen van het jaar- daardoor had ik foto's die niet scherp waren.
Pas na 10 uur kon ik mooiere foto's maken ... mijn excuses :-?

Het was de eerste keer dat ik hier fietste :-D en ik was aangenaam verrast van het mooie parkoers :drunk:
Op het einde ook het parkoers kwijtgeraakt, ik en nog een paar andere bikers waren het spoor bijster wegens pijltjes die naar verschillende kanten wezen.
Dank zij een biker die van de streek was op de baan de weg naar de start teruggevonden met 53,5 km op de teller :-)
Saboteurs zijn er helaas overal :( uiteraard wel altijd vervelend en frustrerend zowel voor de organisatie als de fietsers.


Groetjes en nog veel fietsplezier !
rogiersr
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 17:04
Rijdt met: Cube

Re: 30.12.2018 - Melle - Eindejaars VTT Melle

Bericht door rogiersr »

Marie-Christine
hartelijk dank voor de vele mooie foto's die je van onze organisatie ter beschikking stelt
Organisator Robert
Plaats reactie