23.12.18 - Knokke-Heist - Wacky toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Biking Bobby
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 20 dec 2010 19:53
Rijdt met: Scott Scale Expert 29er

Re: 23.12.18 - Knokke-Heist - Wacky toertocht

Bericht door Biking Bobby »

Kzien euh ki benieuwd ok UT nog kunn... toe morgen...
Biking Bobby
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: 23.12.18 - Knokke-Heist - Wacky toertocht

Bericht door Dace93 »

Twas in orde! Lekker slieren. 8)
Een zaak van gemaakt om overal de zwaarste stroken te nemen, en alles was eigenlijk vrij goed berijdbaar.
Ook hele leuke bosjes op het einde. Kheb me geamuseerd!

Filmpje vanavond online!
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: 23.12.18 - Knokke-Heist - Wacky toertocht

Bericht door Dace93 »

YouTube: " onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 23.12.18 - Knokke-Heist - Wacky toertocht

Bericht door Single Tracker »

Voor de eerste keer hier in Knokke-Heist gestart, samen met een aantal MDF'ers. De sympathieke Wacky's zijn ook altijd aanwezig op onze rit, dus mochten wij hier zeker ook niet ontbreken.

Het Koningsbos, zeker één van de leukste bosjes in onze provincie, was gewoonweg subliem!! Je waant je, met de hoogteverschillen, eventjes in de Ardennen. Heerlijk gewoon!

De rest van het parcours bestond uit zeer veel off-road, zeker goed berijdbaar, MAAR persoonlijk vond ik dat het fungehalte niet zo hoog lag als tijdens een andere doorsnee rit aan de kust. Helaas geen duinen of zand/strandpassages hier. Weinig of geen single-tracks, geen technische stukjes, maar veel rechttoe rechtaan op de verhoogde bermen, in de open vlakten. Ik ben zelf fan van het korte draai- en keerwerk (technische passages) en minder van de lange rechte stukken.

Anderzijds is de streek wel prachtig, veel ongerepte natuur, veel wilde dieren gespot. Dat heeft natuurlijk ook zijn charmes.
Ik wil zeker deze tocht niet afbreken.

Voor de rest: bewaakte fietsenstalling TOP, bevoorradingen TOP, bepijling TOP, benoemde off-roadstroken met sterren TOP, soep na de rit TOP, afspuitstand MEGATOP, ....
Gebruikersavatar
tackj
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 24 jun 2018 20:08
Rijdt met: Cube Reaction Hardtail

Re: 23.12.18 - Knokke-Heist - Wacky toertocht

Bericht door tackj »

Helemaal eens met single Tracker hierboven.
filmpje van mijnen kant op Youtube " onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie