24.11.2018 - Eeklo - Depa Tochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
centrumsportief
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 07 nov 2016 23:32

24.11.2018 - Eeklo - Depa Tochten

Bericht door centrumsportief »

Wtc Centrum sportief nodig jullie allen uit om de Depa tochten te komen fietsen , de omlopen liggen er nu mooi en droog bij .
We hebben een goeie bevoorrading met warme soep , en bij terugkomst een belegde boterham .
hopelijk tot zaterdag !!

mvg

centrum sportief
sjamabandi
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 19 sep 2016 21:45

Re: 24.11.2018 - Eeklo - Depa Tochten

Bericht door sjamabandi »

Kunnen we in Ursel inpikken op de route?
Dirk-de-moozeduvel
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 31 dec 2017 14:51

Re: 24.11.2018 - Eeklo - Depa Tochten

Bericht door Dirk-de-moozeduvel »

VTT-Eeklo. Deze tocht liep niet naar het noorden, wel richting Kleit/Drongengoed/Zomergem. Mooie en genietbare tocht, heb ervan genoten hoewel ik de streek en alle paadjes zeer goed ken: het parcours was mooi aan elkaar gebreid. Critici zullen wel zeggen: te veel betonbaantjes en verharde paden; inderdaad, maar die baantjes zijn ook heel rustig, landelijk en mooi; voor mij mag dat.
Maar bij onze aankomst (=rond 14.00u) stond ons een ijskoude douche te wachten en dat is letterlijk te nemen; jammer. Gelukkig was de bar in orde, zeer sympathieke mensen, waarvoor mijn dank.
P.S. wel eigenaardig dat het Leen nauwelijks aangedaan werd (enkel de achterkant), mag dit dan niet?
centrumsportief
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 07 nov 2016 23:32

Re: 24.11.2018 - Eeklo - Depa Tochten

Bericht door centrumsportief »

Beste,

Sorry van de koude douche maar de installatie was uitgevallen en eens wij dit wisten konden we iemand verwittigen en was dit voorval opgelost , Sorry daarvoor!!
Door het Leen mogen we niet en dit is zeer spijtig , maar we gaan daar toch nog eens achter vragen voor volgend jaar .
Maar blij te horen dat de bar in orde was .
hopelijk tot volgend jaar !
Plaats reactie