08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Witte79 »

Ik kan er helaas niet bijzijn.
Ik wacht nog op mijn nieuwe machine.
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 8.12.2018 - Hertsberge - 25ste Bossen van Vlaanderen

Bericht door meester biek »

Fritsie schreef:
meester biek schreef:
Prospeer schreef:Altijd leuk, mooi parcours door bossen, bossen en nog meer bossen =D>

PS: zeg tegen de Ronny dat hij volgend jaar ook een tocht van 60 km mag uitwerken. Anders zijn we te snel thuis bij moeder de vrouw.
Van mij mag da ook ze een toerke van 60 km, kom speciaal van de Vlaamse Ardennen om te genieten van een vlakke en (hopelijk) droge bosrit.
Misschien een combinatie van de korte en lange afstand, dan kom je aan 71 km. Ik doe dit eveneens bij verre verplaatsingen wanneer het mooie tochten zijn (vb. Leopoldsburg).
Goed idee, als 't weer wa meezit kan ik da eens proberen, deed vroeger da laatste bosje altijd een paar keer, zo kwam ik toch al aan 50 km. Is die kleine en grote omloop gelijklopend, of zitten er verschillen in het parcours (behalve de kms natuurlijk ...) ?
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

waarnaartoe schreef:Is er een bewaakte fietsstalling?
Nee, fietsstaling wel, maar niet bewaakt. Zelf een degelijk slot meebrengen doet wonderen...
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 8.12.2018 - Hertsberge - 25ste Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

@meester biek

Wat je ook kan doen, is via de weg gewoon terug naar de tweede bevoorrading en dan het laatste deel opnieuw, je zal zeker km genoeg hebben. Het laatste deel is ook het zwaarst met het minst off-road, dus....
PRESIDENT
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 14 sep 2011 11:45
Rijdt met: SCALPEL

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door PRESIDENT »

[quote="Superfan"]De Hertetrappers uit Hertsberge organiseren op zaterdag 8 december hun 25ste mountainbiketocht ‘Bossen van Vlaanderen’.
Ronny tekende opnieuw een gevarieerd parcours uit over de mooiste paadjes, bosdreven en privédomeinen in de omgeving.
Tientallen vrijwilligers staan klaar om, als naar jaarlijkse gewoonte, de deelnemers een mooie fietservaring te bezorgen.
Vertrekken kan vanaf 8 uur in zaal Bulscampvelt in Hertsberge.
Deelnemers kunnen kiezen tussen ritten van 26, 33, 38 of 45 km.[/quote]
Sportbannanne, aanwezig mee+/- 10 Topclubbers. moak moar wa plaotse veur den après.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

PRESIDENT schreef: Sportbannanne, aanwezig mee+/- 10 Topclubbers. moak moar wa plaotse veur den après.
Staat met stip genoteerd.... :lol: :lol: :lol:
powermigie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 23 nov 2012 16:06

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door powermigie »

ze voorspellen voor morgen zeer veel wind. gaat alles normaal kunnen verlopen of gaan jullie uit voorzorg enkele stukken moeten schrappen?
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

powermigie schreef:ze voorspellen voor morgen zeer veel wind. gaat alles normaal kunnen verlopen of gaan jullie uit voorzorg enkele stukken moeten schrappen?
Alles zal normaal verlopen, we kunnen moeilijk stukken schrappen want het is allemaal bos.... :-D :-D :-D
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

Een korte update van het parkoer, het ligt er natuurlijk niet droog bij, maar het is te doen, als het nu niet meer regent zal dat allemaal best meevallen. En ge weet, het venijn zit hem in de staart hé. :wink: :wink:
tot morgen dan maar.
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: 08.12.2018 - Hertsberge - 25e Bossen van Vlaanderen

Bericht door Fitzy »

Wacky's komen af ✌️
Plaats reactie