Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

17.11.2018 - Maasmechelen - 12e MTB Euregio Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

zaskarpro Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Sandman Atacama Fatbike

Ja, klopt dat we vroeger dan verwacht door al onze voorraad drank heen waren, dit door het grote aantal deelnemers. We moeten dus inderdaad naar volgend jaar toe hiermee rekening gaan houden, en iets ruimer gaan denken.

Bontus Mountainbiker

Mijn bike: Radon ZR Race 29" 8.0
Ik ben volgende week op MTB weekend, wij verblijven in Maasmechelen. Jammer genoeg plannen we dit niet rond een mooie toertocht zoals deze en moeten we met eigen gpx tracks of bloso pijltjes aan de slag.
Kunnen de locals / organisatoren mij vertellen of de vaste bepijling de moeite is om te volgen?

We hebben ons een beetje gebaseerd op de onderstaande website:
https://mtbroutedatabase.be/limburg/nat ... kempen.htm

Ik veronderstel dat het mogelijk is om bijvoorbeeld de rode en blauwe lus te verbinden?

viperteam Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Viper x Team xt 2017
Ja deze zijn te verbinden , wij hebben deze zomer de marathon gedaan 81 km .

dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

Weet iemand nog een groot vakantie verblijf in de buurt van Maasmechelen of deze regio voor 26 personen ?
We willen ook met de club op weekend naar daar gaan volgend jaar .

Mountainbiker

Landal park is hiervoor een optie, kan je nog kiezen tussen die van Nederlands Limburg of Belgisch Limburg

dirty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Baryon

reeds contact met Landal gehad ze hebben geen grote accommodaties , we zoeken wel degelijk een Vakantiewoning of groot verblijf
waar we alle 26 in kunnen .
In de Ardennen en Nederlands Limburg zijn deze te vinden maar regio Maasmechelen ?

Wie enige info heeft mag deze mailen naar info@muddevils.be .
Alle opties rond nationaal park hoge Kempen zijn welkom
Alvast bedankt !

Beny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 7x specialized/1x turner
De vernieuwde eerste lus van de 55 vond ik =D>

Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
Iemand van hier die zijn MIO 315 is kwijt gespeeld op de route. De vinder heeft zich gemeld op Facebook on de groep MTB Praat.

Mountainbiker

Klopt, de melding is gemaakt, ik heb weet van de gegevens van deze persoon, ik zoek ze even op

Schuerman Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Nine XT-edition
dirty schreef:
reeds contact met Landal gehad ze hebben geen grote accommodaties , we zoeken wel degelijk een Vakantiewoning of groot verblijf
waar we alle 26 in kunnen .
In de Ardennen en Nederlands Limburg zijn deze te vinden maar regio Maasmechelen ?

Wie enige info heeft mag deze mailen naar info@muddevils.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .
Alle opties rond nationaal park hoge Kempen zijn welkom
Alvast bedankt !

Hier heb ik in het verleden al eens gelogeerd met een grote groep

https://www.vakantiehuisfabiola.be/groe ... mene-info/

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten