11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door lucky7 »

Ik zal mijn regenpakske maar aandoen morgen om bij de buren te gaan biken. :lol: :lol: :lol: :lol:
Na een lange hete droge zomer herfst mag de smurrie er ook eens bij zijn. :-D :-D :-D :-D
Het gaat droog blijven in de voormiddag straks in Looi. =D> =D> =D> =D>
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door NewbieBiker »

Zalige TT, veel singletracks, mooie natuur en kleurrijke bossen. Ritje naar Tessenderlo meer dan waard. Proficiat aan de organisatie!
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door lucky7 »

Regenfrakske was niet nodig deze vooormiddag. :-D
Het was weer in orde zoals altijd bij deze mannen.
Gebruikersavatar
MTB crosser
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 11:27
Rijdt met: S-works 29er / S-works Tarmac

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door MTB crosser »

Zo, de zaal is terug proper, en pijlen zitten bijna terug in de doos. Het weer, viel in tegenstelling tot de voorspellingen dan toch nog heel goed mee, en aan de vele mooie commentaren te horen hebben jullie je toch goed geamuseerd ... nen dikke merci aan de dik 1000 bikers !!!
De MTB crossers
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door Flupke70 »

De voorspelde regen had er precies veel doen thuis blijven...opmerkelijk minder deelnemers precies. Maar de thuisblijvers hadden dus ongelijk. Geen noemenswaardige modder onder de wielen gekregen, viel heel goed mee dus. Dezelfde tocht als gewoonlijk, buiten de rodeberg dus quasi geen klimwerk, maar 't was wel plezant crossen op de vele singletracks. Goeie tocht, organisatie =D>
Gebruikersavatar
AlReDo
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 12 feb 2018 10:32

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door AlReDo »

We hebben een fijne tocht bij de buren gereden. De grond was droog genoeg om de overvloedige regenval op te nemen, dus nergens ploeteren en dat had ik wel anders verwacht.

Rodeberg is altijd een fijne afsluiter en leuk om deze eens langs de andere kant te doen.

Één keer een roeptoeter gehad die iedereen aanmaant op te passen voor zijn komst op een smalle singeltrack, da's redelijk kansloos en respectloos. Alsof ik bovendien van mijn lijn moet afwijken om het meneer makkelijk te maken en mezelf moeilijk. [-X

Bedankt aan de organisatie en partners voor het mogelijk maken van de leuke tocht, zeker tot de volgende.
Gebruikersavatar
sloeberke
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 14 aug 2008 12:32
Rijdt met: Stevens Sonora 29er scott scale20

Re: 11.11.2018 - Tessenderlo - MTB crossers TT

Bericht door sloeberke »

AlReDo schreef:We hebben een fijne tocht bij de buren gereden. De grond was droog genoeg om de overvloedige regenval op te nemen, dus nergens ploeteren en dat had ik wel anders verwacht.

Rodeberg is altijd een fijne afsluiter en leuk om deze eens langs de andere kant te doen.

Één keer een roeptoeter gehad die iedereen aanmaant op te passen voor zijn komst op een smalle singeltrack, da's redelijk kansloos en respectloos. Alsof ik bovendien van mijn lijn moet afwijken om het meneer makkelijk te maken en mezelf moeilijk. [-X

Bedankt aan de organisatie en partners voor het mogelijk maken van de leuke tocht, zeker tot de volgende.
bedankt
Plaats reactie