11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door dirty »

inschrijving is idd 3 euro leden en 5 euro niet leden tot 60km
vanaf 60km vrij tarief te vragen door organisatie
kids leden tot 16 jaar gratis
niet leden kids 2 euro

vanaf 1 maart 2019 veranderen de tarieven in het mountainbiken bij de vlaamse wielrijdersbond :
4 Euro leden tot 60km
6 euro niet leden tot 60 km
vanaf 60 km vrij tarief
kids zelfde tarieven dan ervoor
Gebruikersavatar
Deltabikers Arendonk
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: za 28 jan 2017 19:00

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door Deltabikers Arendonk »

Indien de weergoden een beetje goed gezind blijven zijn de Deltabikers uit Arendonk aanwezig



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zondag 16/12/2018 toertocht Arendonk, afstanden 28 - 45 - 55 - 67
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door NewbieBiker »

Kunnen er 2 rondjes afgelegd worden?
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door moddercrosser »

Weer n leuk toerke vd bokkespurters. Chique wat ze uitstippelen in raadsherenpark en de cross stukskes op de privé. Wel vermoeiend, maar mijn neef zijn motto in gedachten bracht me tot aan de finish. Onderweg n akkefietje met ne koppige wandelaar die dacht dat bos van hem was en absoluut ni opzij ging op smal pad en zo direct 20 bikers achter zich had en daarna tegen hem :-D . Hij heeft het mogen horen. Voor zo een Tt kom ik graag vroeg uit de pluimen :bounce: :bounce: . Nog n vraagje aan de bevoorraders...waar kunde dieje chocoladecake met chocoladebollekes op kopen?? Man da was lekker :P
stef j.
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 22:22

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door stef j. »

Perfecte organisatie! Proficiat!
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door trage rappe »

straffe mannen die bokkespurters =D>
en de weergoden hadden ze dit maal wel mee :-D
Gebruikersavatar
flikkie
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 03 mei 2009 20:28
Rijdt met: Cannondale F29

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door flikkie »

Geweldige organisatie in eigen dorp met verschillende private stukken en zeer afwisselend parcours - éénmalige toegangen betekenen meestal 'iets' zwaarder trappen, dat was hier niet anders :-) - hierdoor toch weer nieuwe plekjes ontdekt... - op gevaarlijke punten talloze vrijwilligers om de oversteken te beveiligen - zeer goede bevoorrading - gezellige apés-bike in de omgebouwde sporthal (alleen waren de donkere Lekfes een beetje klein :wink: :wink: ) ->>> kortom: dikke aanrader! =D>
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door Donkey@base.be »

We zijn het stilaan gewoon : de Bokkespurters kunnen perfect een mtb-toertocht organiseren. Ze slagen er ook al vele jaren in om een origineel parcours voor te schotelen. Ik vraag me wel af of ze dat kunnen blijven volhouden. In alle geval wil ik dat volgend jaar weer zelf komen ondervinden. Bedankt aan al die medewerkers en sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt !
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door TNTrek »

Altijd weer een waar plezier om naar de heimat terug te keren voor deze TOPtocht. Elk jaar weer verrassend. =D>

Waar zullen de foto's gepubliceerd worden?
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 11.11.2018 - Vosselaar - Alucotec VTT

Bericht door Z29 »

Knap wat die mannen daar in elkaar gestoken hebben. Je ziet dat hier enorm veel werk ingekropen is. Talloze seingevers op alle gevaarlijke punten, alles perfect uitgepijld en de vele privé stukken.. kortom een dikke aanrader. Tot volgend jaar!
Plaats reactie