28.10.2018 - Sallaumines (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

28.10.2018 - Sallaumines (Fr)

Bericht door filiep72 »

5 parcours VTT de 25 km à 55 km seront proposés. 4,5€.

Café- barre céréales- plaque de cadre – ravitos avec notre fameux Pudding – soupe – boisson – loterie (1 vtt) lavage vtt -douche


Organisateur

Labesse Philippe
labessectr07@aol.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


(Dimanche) 7 h 30 min - 13 h 00 min



Sallaumines -
Salle Anatole France
Rue Etienne Dolet, 62430 Sallaumines
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 28.10.2018 - Sallaumines (Fr)

Bericht door filiep72 »

Hopla , aan diegenen die een vervolg willen breien aan de fantastische rit van afgelopen zondag in Handzame: deze rit hier met een 3-tal terrils en nog heel veel offroad zullen jullie ook wel leuk vinden ;-)
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 28.10.2018 - Sallaumines (Fr)

Bericht door filiep72 »

De weersverwachting voor zondagmorgen ziet er goed uit. Starten om 7.45.
Gebruikersavatar
luckyluc
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 01 jan 2005 18:59
Rijdt met: zwarte no name / blauwe orbea

Re: 28.10.2018 - Sallaumines (Fr)

Bericht door luckyluc »

Hier weer eens ferm ritje gereden vandaag, koud wind terrils veel off-road toffe medebikers in form en superform, dus veel afgezien maar enorm genoten.
Prachtige dag gehad ook dank zij goeie organisatie.
=D> =D>
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 28.10.2018 - Sallaumines (Fr)

Bericht door Motorbiker »

Vorige week
20.10.2018.
Zaterdagavond. Op Vier, eindelijk de langverwachte filmpremière van Batman Versus Superman. Een film voor nerds, debielen en liefhebbers van latex. Qua IQ zit ik goed en over dat latex valt er ook wel iets te zeggen. Ik kijk - logisch voor mannen met een drugverleden van brommers, vettig eten en dromen van ontmaagding voor hun dertigste – de film volledig uit.
02h00. De eerste REM droomfase komt eraan. “Follow the yellow brick road, follow the yellow brick road” dwarrelt een stemmetje door mijn hoofd, terwijl ik gehuld in een paar rode glinsterschoentjes met halfhoge hakjes op een kronkelig geel bospad loop. Na enkele kilometer wandelen kom ik aan een kruising en is het stemmetje er terug: “ Now close your eyes and click your heels together three times”. Als biker kan je je dromen een beetje aansturen wat de belangrijke dingen betreft, en ik zie ze al voor me: de bossen van Phalempin, de single-tracks van Buissenal of de hoogtemeters van Marche-en-Famenne .... . Click, Click, Click.
Ik open mijn ogen en sta in Fucking Handzame.
Handzame! Ze hebben de knapste grieten van West-Vlaanderen aan de inschrijving (ingehuurd), de mooiste funtracks, de perfect georkestreerde en uitgemeten technische passages langsheen brug, bos en koeienstal. Mannen met métier, liefde voor de bike en elk twee rechterhanden. Voor zover het relaas van mijn maten.
Zelf ben ik opgestaan om een uur later terug in bed te kruipen. Naar jaarlijkse gewoonte was de duisternis in de kop te sterk. Geen ontkomen aan.
28.10.2018
Sallaumines. Nog niet echt ready to rumble maar de kilte is uit het lijf. De eerste 40km gaan erin als zoetekoek. Derailleurs ratelen, kopseries dampen, de jongens worden zot. Edelstaal wordt nergens zo goed ontgonnen, als de biketracks hier. Heerlijk om er terug bij te zijn.
Tot volgend jaar.
Wie dat hier uitgelezen heeft, kent ofwel zijn klassiekers, of houdt wel van een stukje spacecake.
Plaats reactie