21.10.2018 - Kapellen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

21.10.2018 - Kapellen

Bericht door mtb117 »

is er iets geweten over de rit ????
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 21.10.2018 - Kapellen

Bericht door Stevestrong »

http://217.199.187.191/wtckapellen.be/w ... TB2018.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Re: 21.10.2018 - Kapellen

Bericht door Leto »

Voor de eerste keer afgezakt naar deze TT. Achteraf blijven zitten met een dubbel gevoel, zowel bij de tocht als bij de organisatie.
De tocht: begin vrij veel asfalt, om dan uiteindelijk een tijdje off-road in een bos en langs een gracht te rijden, altijd gewoon rechtdoor...maar dan...bos in en niet meer uitgeraakt tot en heel stuk na de bevoorrading. Dit bos was fenomenaal, bergop, bergaf, single track na single track, los zand (waar er toch precies veel wat moeite mee hadden :) :) ), etc. gewoon super, beentjes serieus op de proef gesteld ;-) Laatste 5 à 6km dan weer niks anders meer dan asfalt :(
De organisatie: heel goed georganiseerd, blijkbaar veel ervaring met organiseren, veel parking voorzien, onderweg heel veel politie en vrijwilligers aan de oversteekplaatsen, duidelijke afpijling, bordjes met "gevaar" aan straten en "klein schakelen" aan steile hindernissen: TOP... minpunten waren de onbewaakte fietsparking (dit kan toch niet moeilijk zijn om dit te organiseren?) en de bevoorrading (die wel ruim voorzien was van drank, stukken "Mars" en "Twix", maar helaas geen stukje fruit, wat ik wel spijtig vond).
Als ik de afweging maak, ga ik volgend jaar toch wel terugkomen!
Gebruikersavatar
KWBiker
Mountainbiker
Berichten: 461
Lid geworden op: di 20 sep 2005 12:11
Rijdt met: Orbea Alma 29 / Lynskey M230

Re: 21.10.2018 - Kapellen

Bericht door KWBiker »

Goed samengevat !
Plaats reactie