Dwars door het zonienwoud

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Dwars door het zonienwoud

Bericht door slijkridder »

Iemand n idee wanneer deze tocht doorgaat? Is normaal toch altijd 3e zondag van october.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Dwars door het zonienwoud

Bericht door patje2 »

Op site van vwb staat dat deze is afgelast
En Hoeilaart op 1/11 ook afgelast
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: Dwars door het zonienwoud

Bericht door slijkridder »

Spijtig,alle2 meermaals gereden,hopelijk volgend jaar terug op kalender
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: Dwars door het zonienwoud

Bericht door Strijkijzer »

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de burgemeester geen toertochten meer wil in het zoniënwoud omdat er de laatste tijd incidenten waren tussen enkele mtb'ers en wandelaars.
Waarschijnlijk enkele racekonijnen die zich van hun "beste" kant hebben laten zien.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: Dwars door het zonienwoud

Bericht door dirty »

Overijse is inderdaad afgelast , de voorbije jaren was er ook al niet veel zonienwoud meer in , vroeger was er één in Tervuren van bikevents die vertrok vanaf de sporthal en reed direct het zonienwoud in ,deze tocht is ook al een aantal jaar van de kalender .

Ik vraag me af of er nog wel één mtb tocht is die echt door het zonienwoud mag ?
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Re: Dwars door het zonienwoud

Bericht door LuckyIron »

dirty schreef:Overijse is inderdaad afgelast , de voorbije jaren was er ook al niet veel zonienwoud meer in , vroeger was er één in Tervuren van bikevents die vertrok vanaf de sporthal en reed direct het zonienwoud in ,deze tocht is ook al een aantal jaar van de kalender .

Ik vraag me af of er nog wel één mtb tocht is die echt door het zonienwoud mag ?
Je kan elke dag van het jaar door het Zoniënwoud rijden ofwel de vaste Bloso route volgen door het Zoniënwoud. https://mtbroutedatabase.be/vlaamsbrabant/hoeilaart.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Indien een organisatie door het Zoniënwoud wilt rijden, moeten ze toch de Bloso route volgen.
Plaats reactie