26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Berg en dal ook aanwezig.

Mvg Jürgen
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door alexbiker »

Mooie tocht,

Jammer tijdens het omkleden mijn handschoenen en GPS op het dak van mijn auto laten liggen. Misschien een brave ziel deze afgegeven aan de organisatie of iemand met goede bedoeling om deze mij terug te bezorgen.

Als iemand deze mee heeft genomen met slechte bedoelingen, succes ermee en hopelijk breekt je fiets in 2.

Groeten
Alexander
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door Motorbiker »

Verdomme, mijne velo kraakt hier plots in twee....
Een beetje geduld Alex, gaan zoeken op de plek waar je stond als deze in het groen lag en alle instanties in Oostduinkerke contacteren. Een eerlijke vinder komt soms uit een onverwacht gat piepen.
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door alexbiker »

Motorbiker schreef:Verdomme, mijne velo kraakt hier plots in twee....
Een beetje geduld Alex, gaan zoeken op de plek waar je stond als deze in het groen lag en alle instanties in Oostduinkerke contacteren. Een eerlijke vinder komt soms uit een onverwacht gat piepen.
Tijdens het omkleden ze op het dak van mijn wagen gelegd en vergeten in de wagen te leggen voor ik soep ging drinken en braadworst eten, toen ik terug naar de auto stapte waren deze al verdwenen. Mijn wagen stond rond de skatepiste dicht bij de start waar redelijk veel volk langskwam.

Deze avond serienummer doorgeven aan Garmin.
Krierimartin
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: di 26 jul 2016 20:25

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door Krierimartin »

Met hoeveel waren we :-D
Gebruikersavatar
cna
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 18 okt 2013 19:20

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door cna »

WAT EEN TOP TOCHT !! =D> =D>
Add mud
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 23:23
Rijdt met: Cannondale Bad Boy , Cube reaction sl 29

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door Add mud »

Sfeer en gezelligheid was er zeker , maar hou die stinkende brandende vuurschalen en kolenkitten weg van zo'n evenement. Het stonk.

De rit is en blijft helemaal mijn ding. Zand en maffe parcours, meer van dat.

T24
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door Bulls69 »

Gisteren voor de 1ste keer deze Halloween rit gereden samen met Patje2 die alle eerdere edities al gereden heeft. Zalig parcours waar de fatbike tot zijn recht komt.
Prima organisatie, afpijling en bevoorradingen.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door filiep72 »

Rond 18.30 gestart. Regen op de heenweg, ook regen op de terugweg. Tijdens de rit zelf : 0,0 neerslag. Tis dan ook altijd hetzelfde. Steeds als ik mijn regenjack aantrek weigert het van te regenen. Geen dank , ik offer mij wel op. Tot aan de eerste bevoorrading was het super . Het middendeel was goed. Na de laatste bv was het hek helemaal van de dam en het parcours was subliem. Mijn beentjes waren íets minder. Niet gewoon van op vrijdagavond ̂ te presteren, volgens mijn trainster. Enfin , ik heb er nog een heleboel zien sukkelen . Hilarisch was dien gast die op een km of 5 plat lag op zijn buik naast de vélo. "Gaat het ???". "Jaajaa , ik kan enkel niet meer recht door de krampen ". Haha. Ik heb hem slaapwel toegewenst ;-). Toch wel vreemd was het toen ,ergens in één of andere singletrack op zandgrond (tiens ? ), mijn voorganger plotsklaps en zonder verwittiging over zijn stuur dwarrelde. Straf gedaan wi. Ik ben als het ware een expert in die materie en geef die persoon dan ook direct een 8.25 / 10. Hij was ook een stuk jonger en moet nog veel leren. Volgens mij lag het zand redelijk los dit jaar. Volgens 925 anderen ook. Een handvol straffe mannen trokken zich daar niets van aan (lees : diegenen met dikkere banden , straffere kuiten of elektrisch aangedreven vehikel). Het militair domein was de maxxxx. Ervoor was er die passage met dat stuk 'moeilijk ' of zoiets was het schoonste van de avond. Ondertussen had ik mij ook al wel een 2tal keer volledig horizontaal effen met het zand neder gelegd. Wel lastig , die nachtduindinges. Moe maar supervoldaan na 46 km aan de après begonnen met enkele Forumbikers . Oostduinkerke: twas in orde zulle .
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: 26.10.2018 - Koksijde - 5e editie Halloween MTB VTT

Bericht door alexbiker »

Met dank aan dit forum mijn GPS terug gevonden.

Bedankt aan de mensen die mijn bericht hebben gelezen en zo mijn Gps terug hebben gevonden. Nu zie je toch eens hoe nuttig een forum kan zijn.

Mijn week kan niet meer stuk.

Groeten
Alexander
Plaats reactie