06.10.2018 - Moerbeke-Waas - Ronde v/h Waasland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

06.10.2018 - Moerbeke-Waas - Ronde v/h Waasland

Bericht door sofeurken »

deze morgen naar hier gefietst :-) ,was n jaar of 5 geleden dat ik de rit nog es gereden had.topweertje,we moeten er van profiteren! :bounce: direct na de start al verkeerd gereden ,soms was het toch wel opletten geblazen met die pijlen.in het begin gans eind met iemand v stekene gereden ,aangenaam :-? en daarna nog een eind met iemand v st-niklaas,de rit:mooie afwisseling v bos en boereslagen,verschillende afstanden,2 mooie bevoorr en leuke aprés met gratis pannekoek en dit alles gekoppeld aan een goed doel ,meer moet dat niet zijn.
k"vond wel dat jullie (nog)meer volk verdiend hadden ,maar er waren nogal wat organizaties vandaag.
uiteindelijk thuis gekomen met 160km op de teller,dat kan tellen haha :-D nu platte rust
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: 6/10/2018 moerbeke-waas ronde v/h waasland

Bericht door Marcus3 »

Hadden ongeveer 550 deelnemers en verdienden er inderdaad meer.
Zeer mooi parcours, veel bos en ik schat een offroad-gehalte van ruim 80 %.

Bepijling kon iets beter, groene pijlen in een VTT zijn niet echt geschikt.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 06.10.2018 - Moerbeke-Waas - Ronde v/h Waasland

Bericht door Fritsie »

Gisteren ook deze rit gereden en een mooi parcours met heel wat afwisseling. Jammer dat de leuke singletracks in het Kloosterbos in Zelzate niet meer mogen gebruikt worden (in een ver verleden was het ooit anders). Hartelijk dank voor de prima organisatie. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Anura
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 07 jun 2015 20:34
Rijdt met: Focus Raven Expert

Re: 06.10.2018 - Moerbeke-Waas - Ronde v/h Waasland

Bericht door Anura »

Deze TT is altijd de moeite waard, heel mooi parcours met voldoende afwisseling tussen veld en bos. Doorgaans zeer goed uitgepijld, al waren er een paar plaatsjes waar het opletten was ( de smalle afslag naar links in die brede veldwegel bijvoorbeeld) . Bevoorradingen meer dan voldoende keuze, kortom, het was weer eens genieten onder een heerlijk zonnetje. Tijdens de rit nog een stukje meegereden met een biker waarvan ik denk dat het Sofeurken was. Aan een plaats waar tractoren de weg versperden hem kwijtgespeeld, maar in den après wel nog even een babbel kunnen doen. De hele organisatie in Moerbeke is top, indien deze rit op zondag zou gereden worden, zouden ze volgens mij zonder enig probleem de kaap van de 1.000 starters halen.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 06.10.2018 - Moerbeke-Waas - Ronde v/h Waasland

Bericht door kenny »

Iemand die weet waar de foto's terecht gekomen zijn? Er stond iemand foto's te nemen net na de bevoorrading.
Gebruikersavatar
Mobyboy
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 08 apr 2007 19:13
Rijdt met: Specialized S=works / Niner Air9

Re: 06.10.2018 - Moerbeke-Waas - Ronde v/h Waasland

Bericht door Mobyboy »

kenny schreef:Iemand die weet waar de foto's terecht gekomen zijn? Er stond iemand foto's te nemen net na de bevoorrading.
Ik ben ook wel benieuwd waar de foto’s terug te vinden zijn
Plaats reactie