21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jacoba A.
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: za 24 jun 2017 14:01

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Jacoba A. »

Leuk parcours. Er is duidelijk veel werk ingestoken. Tof dat er de keuze was tussen hard en easy.
Bevoorradingen goed en bepijling ook perfect. Proficiat aan de organisatie!
Klein vitteske
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 nov 2015 19:23

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Klein vitteske »

Bij deze willen we de 1315 aanwezigen bedanken voor hun aanwezigheid! Het is enorm aangenaam te lezen dat jullie dit zo hard appreciëren! Er zit heel wat werk in inderdaad en juist door jullie lovende woorden waren we gisteren al weer aan het brainstormen over het hoe en wat voor volgend jaar!

Bedankt en tot 20 oktober 2019

PS: Er zijn een paar Mountainbikeschoenen achtergebleven in de douches!

bij het doorgeven van de juiste Kleur, maat, en of merk, bezorgen we u die graag terug!
Mail: muddustfun@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door blubberduck »

mooi toggie :) , ik kon de passages bij die transportfirma (met die Hard - Expertpassages) , de bezinkputten en die brugflanken het meeste smaken... :bounce: =D>

ps. toch gezien dat de meesten die "Easy" passages namen en zelfs de brugflanken negeerden...hun gemiddelde snelheid primeerde waarschijnlijk .... :-"
Eldi2
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 20 mar 2017 10:28
Rijdt met: Scott Scale 970 29"

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Eldi2 »

blubberduck schreef:mooi toggie :) , ik kon de passages bij die transportfirma (met die Hard - Expertpassages) , de bezinkputten en die brugflanken het meeste smaken... :bounce: =D>

ps. toch gezien dat de meesten die "Easy" passages namen en zelfs de brugflanken negeerden...hun gemiddelde snelheid primeerde waarschijnlijk .... :-"
Tja, het velotoeristenseizoen zit er op zeker? Velen houden niet zo van technische stukken. Is ook te zien in de draai-en keer bosjes; daar zie je de shortcuts in de lusjes. Nochtans was alles te doen; met mijn 60+ alle hard passages gedaan (en brugflanken gebist) en slechts 1x een voetje gezet. Maar mijn gemiddelde was niet zo ferm! :lol: Super tocht!!!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door spiermassa »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

ja dit kan nie beter dacht ik vorig jaar.......toch nog nieuwe stukken gevonden.ja de filles waren niet de schuld van het vele volk maar door bikers die zich zelf overschatten......ja hard is ier wel hard.......en tzijn er dan nog die reclameren dak stilstond omdat 10m alles strop zat door onervaren biker die nie meer durfde.....proficiat an de biker ge zijt 10m verder geraakt om daar ook te moeten stoppen.
organisatie doe zo verder ,jullie vele werk werdt beloond .
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

blubberduck schreef:
ps. toch gezien dat de meesten die "Easy" passages namen en zelfs de brugflanken negeerden...hun gemiddelde snelheid primeerde waarschijnlijk .... :-"
Eventjes serieus, sta jij op de "hard" passages graag te wachten op zondagsrijders die stapsvoets (en dat mag je letterlijk nemen) zich doorheen de track ploeteren? Wees blij dat velen die easy namen, ik heb gewisseld. Als je een passage niet aan kan, kan het eindigen zoals in de laatste toertocht in Egem... in het ziekenhuis.

Laat dus iedereen doen wat hij aankan of wil. Vrijheid, blijheid.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

Eldi2 schreef: Tja, het velotoeristenseizoen zit er op zeker?
Dat is zeker. Gisteren iemand horen zeggen bij de keuze voor easy: how, 't is het begin van het seizoen nog maar. Nu, voor mij is het het einde van het seizoen :-)
Gebruikersavatar
Sully
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 19:11
Rijdt met: Orbea Wild | Cotic Solaris+

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Sully »

Op 't gemak uit mijn kip, rustig ontbijtje
Rond 10u aan de inschrijvng, ik denk 5 man voor mij, 't konden er ook 4 zijn :-)
Met zijn 9 aangezet onder een zeer deugddoende zon
Babbelen over niemendalle als we op den asfalt rijden.
Pretoogjes op de singles
Uiteraard de leuke stukken 2 maal gedaan.
Overal lekker genieten, nergens file of hinder, ook niet bij he bestellen van de Omer's
Tip top in orde gasten
Mega respect voor het vele werk en de orgnasatie.
De stuutjes waren op als we binnenkwamen maar die vervangende boterkoeken waren minstens even lekker.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Traxer »

Sully schreef:Op 't gemak uit mijn kip, rustig ontbijtje
Rond 10u aan de inschrijvng, ik denk 5 man voor mij, 't konden er ook 4 zijn :-)
Met zijn 9 aangezet onder een zeer deugddoende zon
Babbelen over niemendalle als we op den asfalt rijden.
Pretoogjes op de singles
Uiteraard de leuke stukken 2 maal gedaan.
Overal lekker genieten, nergens file of hinder, ook niet bij he bestellen van de Omer's
Tip top in orde gasten
Mega respect voor het vele werk en de orgnasatie.
De stuutjes waren op als we binnenkwamen maar die vervangende boterkoeken waren minstens even lekker.
He Sully, bedankt voor de tip. Lijkt me een ideaal uur. Eens later uit bed rollen :roll: :oops: en geen wachttijden.
Nu nog de andere forumbikers overtuigen dat ze wat later thuis zouden zijn... :-k
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Gino_mtb »

Dit was echt een SUPERRIT!
Alles was Top. Overal "hard" gekozen uitgezonderd Death Valley daar er net ene vóór me keihard met zijn rug tegen een boom geknald had.
Voor de rest alles gedaan, 3 stroken gebist (brugflanken, Zone "Deprez en kleiputten) .
Had 58 km op de teller.
Bepijling was duidelijk, bevoorrading was in orde.
Denk niet dat je beter kan doen dan dit. Tal van toffe single-tracks aangelegd door de MDF'ers ...Chapeau mannen!
Spijtig dat het géén 2 dagen was anders was ik gegarandeerd 2 dagen komen rijden want zoiets moet gesteund en aangemoedigd worden !
See you next year
Grtzzzz
Plaats reactie