0è.10.2018 - Tourpes - Bos Stambruges!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

0è.10.2018 - Tourpes - Bos Stambruges!

Bericht door Motorbiker »

In 2016 gereden en redelijk bevonden. Blijkbaar in 2018 lessen geleerd, en parcours uitgestippeld door echte bikers.

Ik ben benieuwd of dit topic iemand kan overtuigen, of dit forum nog invloed heeft op waar men gaat biken. Dus graag een beetje feedback.

Woord van de organisatie:
Bonjour,

Pour vous informer sur nos parcours : le 25 km chemins de champs

Le 38 km idem avec 10km dans la forêt de Stambruges

Le 48 km idem avec +/- 20 km dans cette forêt

Le70 km idem avec +/- 35 km de forêt

Oui les parcours sont fait par & pour vraies vttistes plutôt roulants mais bien technique dans la forêt , pas de parcours enrégistrés sur googlemaps

Lieu de départ à l’adresse ci-dessous

Bav

Joël

Garage MAES Joël

Rue de la Station 47b

7904 TOURPES

069/66.19.76
MTBartL
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 15 apr 2017 15:01

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door MTBartL »

Iemand een idee van de HM+ op de 70k?
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door Motorbiker »

voor hoogtemeters moet je zondag naar Beignée, of naar Braine l' alleud. Tourpes is plat
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door jervanheg »

Motorbiker schreef: Ik ben benieuwd of dit topic iemand kan overtuigen, of dit forum nog invloed heeft op waar men gaat biken.
"That ship has sailed" - fora are passé. Denk dat de beheerders dat ook wel weten, als je ziet dat hier topics al jaaaarenlang onaangeroerd blijven (bvb, een topic voor een "unieke truienveiling"- dat binnenkort zijn tiende onaangeroerde verjaardag viert als sticky topic)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1881
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door patje2 »

Ik heb deze enkele keren gereden PS in het verleden ging deze niet door la mer du sable of bos van Stambruges zoals zij zeggen
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door berdunnor »

jervanheg schreef: "That ship has sailed" - fora are passé.
Nogal bizar om dat te gaan verkondigen op een forum waarop je zelf actief bent...
In elk geval: mijn bootje vaart nog, maar zondag niet richting Tourpes. Al neemt dat niet weg dat de aanbevelingen hier wel degelijk vaak mee bepalen welke toertochten ik wil rijden. Die traditie mag wat mij betreft gerust in ere gehouden worden :-)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1881
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door patje2 »

Ik rij meestal waar ik zin in heb rij raar of zelden toertochten meer dan 2 jaar na elkaar of het moeten echte pareltjes zijn
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door filiep72 »

Misschien lezen er wel meer mee dan je denkt ,motorbiker. Ze reageren alleen niet meer zoals vroeger. Lezen en info meepikken lukt nog net. Zelf eens een reactie is al iets lastiger. Bwa, dat is niet zo erg. Van tijd tot tijd open ik ook eens een topic over één of andere rit.Meestal in Noord Frankrijk. Het gebeurt zelfs dat ik na de rit al eens enkele letters achteréén zet om tot een verslagje tot komen. Wel eens leuk om een tijd later terug te lezen hoe de rit verlopen is . Ik ga alvast naar Tourpes.

Beste meelezers en lezeressen, hou het forum in het oog. Er komen de volgende weken enkele interessante terriltochten aan. Rond 45 minuutjes autorijden vanuit wevelgem ;-)
Cya
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door blackie »

filiep72 schreef:Misschien lezen er wel meer mee dan je denkt ,motorbiker. Ze reageren alleen niet meer zoals vroeger. Lezen en info meepikken lukt nog net. Zelf eens een reactie is al iets lastiger. Bwa, dat is niet zo erg. Van tijd tot tijd open ik ook eens een topic over één of andere rit.Meestal in Noord Frankrijk. Het gebeurt zelfs dat ik na de rit al eens enkele letters achteréén zet om tot een verslagje tot komen. Wel eens leuk om een tijd later terug te lezen hoe de rit verlopen is . Ik ga alvast naar Tourpes.

Beste meelezers en lezeressen, hou het forum in het oog. Er komen de volgende weken enkele interessante terriltochten aan. Rond 45 minuutjes autorijden vanuit wevelgem ;-)
Cya
:drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door filiep72 »

Blackie ! Moet ik zuurstofflessen brengen ???
Plaats reactie