0è.10.2018 - Tourpes - Bos Stambruges!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
PainSosis
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 13 mei 2018 16:03
Rijdt met: Orbea Alma H20 '17

Re: 07/10/2018 TOURPES - bos Stambruges!

Bericht door PainSosis »

Er bestaan hier topics die op een maand tijd meer dan 2000 keer bekeken zijn. Dood is dit forum absoluut niet.
Dat er voor bepaalde zaken minder interesse is of dat bepaalde eigenschappen die een forum zou kunnen hebben niet of minder aanwezig zijn is ook waar.

Hebben de posts een invloed op waar de mensen gaan rijden?
Uiteraard wel.
Maar ik denk dat een topic minstens evenveel mensen naar een andere rit doet kijken dan dat die topic mensen overtuigd.
Een platte rit interesseerd aan mij niet onder normale omstandigheden.
Anderen hebben dat dan weer liever.
Zelfde voor verschillen in ondergrond.

Wanneer er drie terril tochten zijn en iemand met ervaring zegt dat de tweede een leuke is..... dan weet ik waar ik naartoe ga :-D
Als dan blijkt dat ik die mening deel, dan ga ik de volgende keer luisteren, en omgekeerd.
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 0è.10.2018 - Tourpes - Bos Stambruges!

Bericht door Motorbiker »

Tourpes ligt iets te ver van de bossen om een topper te zijn. Met 74km binnengerold, 3 x Mer de Sable dat matig uitgepijld was, maar altijd dikke fun. Een aantal leuke stukken, en natuurlijk windbeukend op de verbinding. Geen topper op de bike, maar fucking funky onder maten.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 0è.10.2018 - Tourpes - Bos Stambruges!

Bericht door filiep72 »

Geen regen gehad in Tourpes vandaag. 51km stonden er na afloop op de teller. 36 km verbindingsweg en 15 km bos . Geen supertocht.
Plaats reactie