14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Garland
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 17 jan 2016 16:08

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door Garland »

Karakoram1 schreef:
HPA schreef:Komende van Hasselt langs het kanaal, kunnen we dan al ergens inpikken en zo richting inschrijving rijden?

Als je van Hasselt komt dan kan je na de brug waar de E314 over loopt inpikken op de singletracks aan het kanaal. Ongeveer ter hoogte van de kolenhaven van het kanaal.

Als je van Hasselt komt, ligt deze singletrack dan rechts of links van het kanaal? Dus aan de kant van de kolenhaven of er tegenover?
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door _Knarf_ »

(o) =D> (o) =D>
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door Dieter ex Mx-er »

Dikke merci aan de organisatie mooie rit, goede bepijling en een bevoorrading met pannekoeken, wat wilt een mens nog meer op een zonnige zondag :lol: =D>
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door Simontheys »

Zeker een zeer leuke, afwisselende rit, enkel wat pijn aan de ribben aan overgehouden na een stevige valpartij, ik wil dan ook de mensen nog eens via deze weg bedanken om mij zo goed te helpen na mijn valpartij, ze hielpen onder andere met mij uit de bramen te krijgen en dat ik zo snel mogelijk terug voldoende lucht kreeg.
Thebandit2-1977
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 okt 2018 11:58

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door Thebandit2-1977 »

Simontheys schreef:Zeker een zeer leuke, afwisselende rit, enkel wat pijn aan de ribben aan overgehouden na een stevige valpartij, ik wil dan ook de mensen nog eens via deze weg bedanken om mij zo goed te helpen na mijn valpartij, ze hielpen onder andere met mij uit de bramen te krijgen en dat ik zo snel mogelijk terug voldoende lucht kreeg.

Goedemorgen,

Dit is met plezier gedaan, mijn makker is ambulancier dus hij wist onmiddelijk wat te doen.


Over de tocht dit was een zeer mooie tocht alleen bepijling zouden liefst altijd aan dezelfde kant van de weg mogen staan.
Op drie plaatsen stond de gele pijl aan de linkse kant van de baan waardoor we meestal doorreden.
De 61 km zijn in totaal 63 km geworden op 3h05min. Dit met een specialized fatbike en wiliier101x.

grtz
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door jol »

Dikke merci voor de positieve commentaren die jullie na de tocht gegeven hebben.
Het weer was fantastisch en jullie ook.
Spijtig misschien van de verkiezingen voor jullie apres.
Er staan foto's op onze fb pagina https://www.facebook.com/pg/Alert-Biker ... 7613070857" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot volgend jaar 13 oktober met hopelijk even goed weer!
Gebruikersavatar
jol
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 24 okt 2007 17:45
Rijdt met: Canyon Lux, Trek superfly 9.8xt

Re: 14.10.2018 - Lummen - MTB Toertocht Alertbikers

Bericht door jol »

Aja en nog veel beterschap voor de 2 personen die gevallen waren!
Succes met jullie herstel!
Plaats reactie