06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door pexexpres »

Ook een paar race-eenden zien passeren en inhaalmanoeuvres gezien waarvan je denkt, moet dit nu?
Maar de tocht was weer zeer goed georganiseerd. Ben echter voor de 68 vertrokken en na 43km !!! stond ik al terug aan de auto :roll: de grote splitsing niet gezien, en ik was zeker niet de enige (om13h vertrokken) , jammer want het was perfect bike-weer.
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door Simontheys »

Zalige rit, ook keigoed geörganiseerd, goeie parking, goeie douches, en zeker prachtig weer!
derondfietser
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 23 aug 2014 14:34
Rijdt met: 27.5"

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door derondfietser »

Prachtige rit gehad. Weinig last gehad van superbikers. Wat een weer en wat een parcours. Dikke duim . :bounce:
grote-el
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 29 jan 2018 12:35
Rijdt met: Z29evo

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door grote-el »

Leuk parcours,maar de afpijling was maar matig :-?
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door kevx »

grote-el schreef:Leuk parcours,maar de afpijling was maar matig :-?
Afpijling matig??

Ik heb nog niet dikwijls zo'n goeie afpijling gezien... Hier moest je moeite doen om verkeerd te rijden :-"
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door Dieter ex Mx-er »

Bibber schreef:@ Stef 76 , ik vond ook dat men vandaag nogal bruut uit de hoek kwam , hopelijk alles ok met de zoon ?
Ik kom biken om te ontspannen maar sommige panikeren als de strava gemiddeldes dreigen te dalen !
Ik weet nu niet of het echt met strava te maken heeft, ik probeer ook goed door te rijden (met respect voor de medebikers) maar wat mij wel opviel was het grote aantal wielertoeristen die terug in het veld duiken. Snel op de weg maar constant in de weg rijden op de single tracks :roll:
Ik heb totaal geen probleem met bikers die iets minder snel zijn, iedereen betaald evenveel en het is idd geen wedstrijd maar als ze je op de weg aan 35/u of meer voorbij vliegen moeten ze niet kwaad zijn als ze commentaar krijgen als ze stapvoets offroad rijden.
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door kevx »

Dieter ex Mx-er schreef:
Bibber schreef:@ Stef 76 , ik vond ook dat men vandaag nogal bruut uit de hoek kwam , hopelijk alles ok met de zoon ?
Ik kom biken om te ontspannen maar sommige panikeren als de strava gemiddeldes dreigen te dalen !
Ik weet nu niet of het echt met strava te maken heeft, ik probeer ook goed door te rijden (met respect voor de medebikers) maar wat mij wel opviel was het grote aantal wielertoeristen die terug in het veld duiken. Snel op de weg maar constant in de weg rijden op de single tracks :roll:
Ik heb totaal geen probleem met bikers die iets minder snel zijn, iedereen betaald evenveel en het is idd geen wedstrijd maar als ze je op de weg aan 35/u of meer voorbij vliegen moeten ze niet kwaad zijn als ze commentaar krijgen als ze stapvoets offroad rijden.
Is mij ook opgevallen... Rechtdoor vlammen maar nie knn sturen. Meestal in groep en ze moeten per se samen blijven zalle.
husky
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 16 nov 2007 11:10
Rijdt met: Scott

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door husky »

Dikke merci aan de 1500 deelnemers die er voor ons een topeditie van gemaakt hebben.
Alle opmerkingen worden opgevolgd en bijgestuurd. Nogmaals bedankt iedereen :-D
Wij hopen jullie terug te ontvangen op zaterdag 5/10/2019
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door Dieter ex Mx-er »

husky schreef:Dikke merci aan de 1500 deelnemers die er voor ons een topeditie van gemaakt hebben.
Alle opmerkingen worden opgevolgd en bijgestuurd. Nogmaals bedankt iedereen :-D
Wij hopen jullie terug te ontvangen op zaterdag 5/10/2019
Dacht al dat er veel volk was voral aan de 2de bevoorrading.
proficiat aan de organisatie =D>
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 06.10.2018 - Kasterlee Houtum - 14e Mtb

Bericht door frits motaar »

grote-el schreef:Leuk parcours,maar de afpijling was maar matig :-?
+1 voor de snellere rijder was er soms een pijltje te weinig.
En neen ik ben niet zo'n baanjanet, ik heb er wel mogen achter hangen op de s-tracks.
Plaats reactie