Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 30.09.2018 - Waarloos - 10e Waarloos Mountainbike Tour

30.09.2018 - Waarloos - 10e Waarloos Mountainbike Tour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

NewbieBiker Mountainbiker

Waar situeert zich dat militair domein?

Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6 , Trek 6700
NewbieBiker schreef:
Waar situeert zich dat militair domein?

Op de lange afstand , daar waar je het spoor bent over gereden in sint katlijne waver , ongeveer 10 km van de aankomst

Stevestrong Mountainbiker

Mijn bike: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race
Een topper om elk jaar naar uit te kijken!
De asfaltaanloop (deels doordat alle paadjes tussen de weiden meer en meer geasfalteerd worden tot fietspaden) wordt ruimschoots goedgemaakt door het plezier in boom en terhagen (toch zeker wanneer je technisch en extreem erbij neemt).

Het was wel duidelijk dat be bepijling niet overal door dezelfde mensen gedaan is. 1e deel perfect, maar rond Katelijne kon het echt wel beter. Daar was het soms zoeken en pijlen die te laat kwamen. Geen verwijt, maar een klein aandachtspunt. Voor de rest zoals steeds tip top in orde qua organisatie.
Laatst bijgewerkt door Stevestrong op di 02 okt 2018 20:24, in totaal 1 keer bewerkt.

marchermans Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale

Aan iedereen die er bij was: een dikke merci voor jullie aanwezigheid, maar vooral ook voor de ontzettend positieve commentaren achteraf.
Als je met zoveel mensen hard je best doet om de deelnemers een leuke voormiddag te bezorgen, is het fijn te horen dat dat gewaardeerd wordt.
Volgend jaar staan we er weer. 29 sept 2019 organiseren we onze 11de editie.
En een aantal bemerkingen/suggesties uit dit forum nemen we zeker mee.

Tot dan.
Namens alle leden van Wielertoeristen RV-Waarloos
Marc

Vorige

Keer terug naar Toertochten