16.09.2018 - Sint-Niklaas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

16.09.2018 - Sint-Niklaas

Bericht door Cokeman »

Vandaag afgezakt naar Sint-Niklaas voor thuisritje van brandweer Sint Niklaas. Tocht liep voornamelijk over Belsele en Waasmunster met bevoorrading bij de brandweer van Waasmunster :-D
Hier en daar toch verrast door parcourskeuze... voornamelijk het domein van SVK was voor mij totaal nieuw. Hier toch wel wat vrij technische stukken die mijn petje te boven gingen :oops: . Proficiat met deze keuze... meerwaarde voor tocht. Enkel die 20 m bruine klei had niet gemoeten :evil: ... vandaar toch afspuitstand nodig gehad. Met de bike terug naar huis... weer goed voor 70 km.
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 16.09.2018 - Sint Niklaas

Bericht door Z29 »

Ik vond ook dat de mannen van de brandweer hun best gedaan hadden. Prima tocht met veel leuke stukken en als klap op de vuurpijl de passage door SVK. Sommige klimmen inderdaad niet te doen maar wel een meerwaarde voor de tocht. Wat een groot domein seg...
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 16.09.2018 - Sint Niklaas

Bericht door Dickie »

Hopelijk komt er terug een volgende editie en zit dat stuk er terug in.
Ik ben elders gaan bollen, maar door het svk-domein had ik ook wel eens willen passeren, uitgezonderd het asbeststort :-D .
Duran
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 16 sep 2008 22:02
Rijdt met: scott scale 920

Re: 16.09.2018 - Sint-Niklaas

Bericht door Duran »

na 3 weken hangt waasmunster nog vol met grote blauwe pijlen met Pinoccio op... [-( [-( [-( [-(
Plaats reactie