30.09.2018 - Lokeren - 5e Chap-eau

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pvdm10
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 12:22

Re: 30.09.2018 - Lokeren - 5e Chap-eau

Bericht door pvdm10 »

dirk Thompson schreef:
jari2057 schreef:Mooie rit goede organisatie maar wat zeer gevaarlijk was dat wij op single track met blinde hoeken die van sint Pauwels tegen over gestelde richting tegen kwamen. als er geen ongelukken gebeurt zijn zou ik verschieten. Michien bij volgende organisatie toch rekening houdend met de lokale toertochten die al jaren georganiseerd worden.
Toch bedankt voor de leuke rit
Als organisator van de Ronde van het Waasland die reeds 23 jaar loopt vindt ik het erg dat we niet gecontacteerd zijn door deze organisatie. We werken al jaren succesvol samen met wandel- en ruiterverenigingen zodat onze recreatiesport kan blijven bestaan tussen de andere recreatiesporten.
Vrijdag hebben we ontdekt dat "Chap-eau" ook iedere wegel in Puivelde en Belsele gebruikten.
Dankzij de toestemming om de privaatdreef van paardenhotel "Stal de Gouden Leeuw" te mogen gebruiken hebben we onze omloop volledig kunnen wijzigen zodat we toch 80% in dezelfde richting reden.
Dus zoals hierboven vermeld : hou rekening met de lokale organisaties en met wat overleg op voorhand kan veel opgelost worden.
Het machtige Aquafin wint hier van de kleine VZW maar op termijn verliest de mountainbiker !
Ik wens hier op dit forum niet te ver over uit te weiden want dat brengt toch niets op, maar we hebben wel degelijk naar de kalender gekeken - ook deze van RVW en toen hebben we niets gevonden over Sint Pauwels. Waarschijnlijk is dit de wintereditie van RVW en is die onlangs aan de kalender toegevoegd. Toertocht van Aquafin stond ergens in april op deze en andere kalenders. Het is jammer dat we dit niet wisten want anders hadden we zeker naar een oplossing gezocht. Ook wij hebben dus pas vrijdag ontdekt dat er nog een toertocht langs kwam. Nu ja er zijn geen ongelukken gebeurd en ik denk dat iedereen zich goed heeft geamuseerd en daar draait het per slot van rekening om of dat we nu het grote machtige Aquafin zijn of een plaatselijke vereniging we proberen de mensen te laten genieten van het mountainbiken. Aan iedereen dank voor de deelname en hopelijk volgende keer geen misverstanden met andere organisaties.
pvdm10
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 12:22

Re: 30.09.2018 - Lokeren - 5e Chap-eau

Bericht door pvdm10 »

Cokeman schreef:Deze ochtend met de bike naar Lokeren. Een frisse ochtend.Gekozen voor de 55 km. Prima organisatie. Afwisselende omloop met op het eind nog een stuk van de Brico cross. Genoten en afgesloten met een lekker lokaal biertje. Met de bike terug, goed voor bijna 90 km op de teller. Chapeau !
Komen foto's ergens online?
Ik zal eens horen wanneer de foto's van het mountainbiken online komen en zal dan een berichtje op het forum achter laten.
pvdm10
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 12 mei 2014 12:22

Re: 30.09.2018 - Lokeren - 5e Chap-eau

Bericht door pvdm10 »

pvdm10 schreef:
Cokeman schreef:Deze ochtend met de bike naar Lokeren. Een frisse ochtend.Gekozen voor de 55 km. Prima organisatie. Afwisselende omloop met op het eind nog een stuk van de Brico cross. Genoten en afgesloten met een lekker lokaal biertje. Met de bike terug, goed voor bijna 90 km op de teller. Chapeau !
Komen foto's ergens online?
Ik zal eens horen wanneer de foto's van het mountainbiken online komen en zal dan een berichtje op het forum achter laten.
Foto's van Chap'eau zijn te vinden op onderstaande link, jullie zullen wel wat moeten zoeken want zijn foto's van het ganse evenement maar de MTB foto's staan er zeker tussen

https://www.flickr.com/photos/115090285 ... ntent=hier
Plaats reactie